los vleesje bij mijn knip.

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Saartje123, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Hoi meiden.

ruim 5 weken geleden ben ik bevallen van een heerlijk ventje.
    Er was een behoorlijke knip gezet. Op het begin had ik er helemaal geen last van. Plassen en ontlasten ging goed, totdat het een week of 2 geleden begon te ontsteken. Dus ik heb op advies van de vk een paar dagen in badjes met biotex gezeten. Dat hielp goed en de ontsteking is weg.

Mijn knip zit er goed uit, alleen zag ik dat er aan het uiteinde (bij de kant van mijn vagina) een los stukje vlees zit. Het is geen groot stukje, maar je ziet het wel duidelijk en mijn knip is gewoon dicht. Dus ik weet niet wat dat vleesje is.

Ik heb er geen last van, maar ik zou graag willen weten of dit nog wel weggaat. Ik heb volgende week mijn laatste check-up bij de verloskundige, dus ik zal het ook aan haar voorleggen. Maar ik ben benieuwd of dit bij het genezingsproces hoort en meerdere meiden dit hebben gehad of niet.

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Waarschijnlijk wild vlees. Soms gaat het vanzelf weg en anders kun je het aan laten stippen geloof ik. Als het veel is wordt het ook wel eens weggesneden.
    Hier zat het er al voordat de knip dicht was en uiteindelijk is het wel weggegaan. Misschien ook wel met de knip mee naar binnen gegroeid (ging hier pas met 10 weken dicht).

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik heb zon fiemeltje al sinds geboorte van nr 1.. 15 jaar geleden.. ben alleen niet ingeknipt maar gescheurd..
    is dus nooit meer weggegaan maar heb er verder geen last van

4. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Idd wild vlees. Ik ben behoorlijk uitgescheurd en moest na 6 weken op controle komen bij de gynaecoloog. Ik vertelde over mijn klachten, en de gyn heeft even gekeken en dat bleek dus door dat stukje wild vlees te komen. Hij heeft het ter plekke weggebrand/aangestipt en ik was van mijn klachten af.
    Idd even laten checken door de vk, zij kan wel zeggen wat er mee gedaan moet worden..

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb zo'n stukje wildvlees bij mijn anus :)
    Heb het er al jaren en eerst was het heel erg klein, alleen na de bevalling is het wel wat groter geworden.
    Heb er verder geen last van, en niemand ziet het...dus ik laat het lekker.

6. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ik had een totaal ruptuur en heb het ook:( De eerste maanden erg veel last van gehad! De gync. zei dat ze het weg kon snijden en dan weer opnieuw hechten, maar daar zat ik niet op te w8en. Was blij dat ik weer normaal kon zitten;)
    Ik heb ook littekenweefsel en daar heb ik soms nog last van. Dan heb ik ineens uit het niets steken in mn vagina, ook erg pynlijk:(

7. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Bedankt voor de reacties meiden. Het kan dus weg gaan, maar het kan ook zo zijn dat het blijft. Zelf heb ik er geen last van, maar ik heb natuurlijk liever geen wild stukje vlees dan wel. Dus volgende week even kijken wat de vk erover te zeggen heeft.

8. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Owja hadden jullie er last van tijdens geslachtsgemeenschap?

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    In het begin was het wat gevoelig, nu niet meer.

10. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Ik heb het ook, zowel van de knip (1e bevalling) als nu van de scheur (2e bevalling). :( Dubbelop dus
    Het voelt voor mij niet anders tijdens de sex, mijn vriend voelt het wel, maar heeft er geen 'last' van ofzo. En daarvoor ga ik niet nog een keer onder het mes, alleen voor het cosmetische bedoel ik dan he.

11. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    ik heb ook zo'n stukje het is niet echt wild vlees. De VK zei dat dat wel vaker voorkomt na de bevalling. Het had een speciale naam maar die ben ik kwijt..

12. marionneke1984

marionneke1984 Actief lid

5 jul 2009
    212
    6
    18
    Vrouw
    ik had ook een stukje wild vlees zitten bij mijn knip. heeft de gynacoloog ook aangestipt met de controle en het was zo weg. geen last meer van gehad dus.

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Af en toe heb ik ook nog een stekende pijn waar het litteken zit. Knip heeft hier heel lang open gestaan dus ook aardig wat littekenweefsel.

Deel Deze Pagina