Ik gooi zo hard ik kan. In welke richting moet ik gooien??? Voor friesin naar boven en voor de rest???. Komt uit de buurt van den haag.
Hahahaha oke... Ik ben een echte Brabo (Branbander) kortom woon al 25 jaar in Zuid-Oost Noordbrabant... Volg je hem nog
Ik wil wel gaan lijnen, of ja eigenlijk beter eten... Wat nu vaak gebeurt is dat ik in de morgen niet eet...
heel herkenbaar !! ik heb precies hetzelfde s'morgens niet ontbijten s'middags pas laat lunchen, als het dan wel een lunch is en dan s'avonds twee keer opscheppen, omdat ik overdags amper eet komt de lekkere trek s'vonds laat tussen acht en tien en hier geef ik vaak dan aan toe niet dat ik me volprop met junkfood maar iets kleins. ik ben nu ook al een paar maanden gestopt met roken en ook daar ben ik van aangekomen het moet er echt af ik voel me ook helemaal niet fijn in me vel de maat is hier vol ! vindt jij ww niet iets dan? of ga je het op een andere manier doen?
Ik ben aan gekomen door prednison 30 kilo in 3 weken (heb maar 3 dagen prednison geslikt, kreeg een allergische reactie, nog sneller aankomen dan normaal van prednison) Ik ken dat effect... Nou ik weet dat voor mij regelmaat gewoon super is.. Toen ik op kantoor zat ben ik 15 kilo afgevallen, maar ja dat zit er weer aan omdat toen ik de zorg in ging ik geen regelmaat meer kon hanteren... Ik kan niet tijdens de zorg zeggen, moment ik moet even een tussendoortje pakken en in de auto eten vind ik niks... Dat is balen aan de thuiszorg...
Oooooh dames dames toch, iedereen weet toch dat "ontbijt" het aller belangrijkste maaltje van de dag is.. Het is dan ook meer dan logisch dat je in de avond dan honger hebt hihi. Maar Pearl, wat naar dat je zo veel aangekomen bent van de Prednison. Agressief goedje! Ben je al eens naar de dokter geweest daarvoor? Vriendin van mij woog 130 kilo. Met behulp van een dieetiste en een lidmaatschap bij de sportschool, weegt ze nu 80 kilo. We zijn allemaal zo trots op haar . Iedereen kan het als je het maar wil!! We kunnen vaak veel meer dan dat we zelf denken. Ligakoekje! Wat goed van je dat je gestopt bent met roken! Ik ben nu ook bijna 2 jaar er van af. Van de een op de andere dag! Nergens moeite mee gehad, en ik rookte al vanaf mijn 15 echt vast.. Toen mijn Beppe (oma) 2 jaar geleden overleed aan kanker (morgen 2 jaar geleden), ben ik na gaan denken . Dan maar een paar kilo's aankomen Even wat anders, had eergister een temp van 36,6 gister een temp van 36,4 en vandaag weer 37,2! Begrijepen jullie het? Oh en ik heb me aangemeld op fertilityfriend! Snap er niet zo veel van, maar ik zal me er nog ff meer in verdiepen
Haha ik vind mamaaps makkelijker Uhm ja een dieetist zegt alleen, ja je doet alles op zich goed, alleen moet je in de ochtend gaan eten...
Hey lieverds, Ik heb heeeeel hard geblazen net. Zou dus overal aan moeten komenn Wat goed dat jullie willen afvallen. Frustrerend als je door medicijnen zo aan komt. Friesin goed dat ff hebt nu. Als je wat wil weten hoor ik het wel. Beer redelijk in thuis inmiddels. Pearl. Mamaapps heb ik idd ook. Heb ze allebei. Wa ik jammer vind van mamaapps is dat het geen ovulatie berekend aan de hand van je temp. . Doet ff wel. Verder is het super. En in het Nederlands. Hihi We wonen wel lekker verspreid hè. . We vertegenwoordigen allemaal een andere provincie. Behalve friesin en ik. Allebei z-h. Al kom jij oorspronkelijk uit een andere. Was dat niet mega wennen van fryslan naar z-h?? Zeker voor de liefde??