Prêt a pregnant-clubje ~klets topic~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ligakoekjuh, 21 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Heerlijk bevallngsverhalen. Op welk net komt het???

2. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Ja daarom twijfelen we ook. Nou kunnen we wel een goede annuleringsverzekering afsluiten. Of we stellen zwanger worden uit. Mis het daar zo.

Kreeg een lieve sms met oud en nieuw van een jongeman (even oud als mijn man). Die jongen heb ik mijn mobieltje gegeven wat ik speciaal bij mediamarkt had gehaald. Omdat ik geen smartphone mee wilde nemen. Uiteindelijk daar achter gelaten en krijg geregeld een sms van hem. Ook met mijn verjaardag!

3. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Gewoon doen wat goed voelt. Hebben jullie een idee wanneer je zou willen gaan. De mensen zijn heel lief daar.

Wat gaaf dat je sms'jes krijgt van die jongen. Je hebt iemand heel blij gemaakt:)

4. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Hallo Dames.

Ik ben ook terug van weggeweest!
    Al jullie verhalen terug gelezen en ik ben weer op de hoogte.

Tsja.. Een keer trek je de conclussie. Vriendschap is een illusie! (bij sommige vriendschappen dan). Ik heb ook veel vrienden, maar ik weet wie daarvan mijn "echte vrienden" zijn. En die vrienden koester ik diep! Sinds ik verhuist ben van het Noorden naar het midden, ben ik er achter gekomen wie mijn echte vrienden zijn en wie niet. Met mijn beste vrienden heb ik dagelijks/wekelijks contact. Soms komt het er even niet van, en dat kun je ook van elkaar accepteren. De andere vrienden spreek ik meestal op feestjes. Ook gezellig, maar daar blijft het wel bij.

Wij hebben met ons trouwen ook een kleine groep mensen uitgenodigt. Ouders, broers en zussen met aanhang, opa's en oma's en onze beste vrienden. We waren met zo'n 30 man! Lekker intiem :). Is onze keuze geweest en zijn daar tot nu toe nog steeds erg blij mee.

Met het vrijgezellen feest hebben we wel alle vrienden wel uit laten nodigen. Was zeer gezellig!!! Moest de mafste opdrachten doen. Fries volkslied zingen op het neude op een zaterdagavond. Labeltjes uit ondergoed knippen. Lippenstift bij div mannen op doen en mij een kusje op de wang laten geven. Cocktailworkshop gehad en we hebben een nummer opgenomen. Erg leuk allemaal!!

Jennifer, wat jammer dat je moeder je zo teleursteld! Hebben jullie een goede band? Weetje.. Via sms of whatsapp komen berichten toch altijd anders binnen. Misschien kun je haar bellen, en haar laten uitleggen waarom ze zulke berichten naar je stuurt.. Ik vind jullie bedachte namen super mooi. Wees er maar trots op! Namen bedenken is verschrikkelijk lastig! Mijn man en ik zijn er al helemaal overuit. Sinne (is Fries) voor een meisje en Enzo of Jesse voor een jongen. Ik vind Jesse heel mooi ;).

En Jennifer hoe voel je je? Je zult nu wel van alles voelen.. Vind het zo leuk voor je/jullie!!!!!

En pearl, de uienkuur hihi.. Trekken je darmen het of moet je je billen steeds dichtknijpen :D. Ben benieuwd naar het resultaat!!!

Dikke knuffel voor jullie allen!

5. Pearl Amor

Ja blij was hij sowieso. Ze Zijn idd heel erg lief. Hebben met 2 jongens daar nog contact. De een is daar taxi chauffeur, hoeven we maar te bellen en hij brengt ons overal door Gambia! En de andere is een beveiliger van het hotel waar wij zaten. Die laatste heeft ook mijn telefoon.

Ja ik twijfel heel erg.

6. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Fijn dat je nu weet wie je echte vrienden zijn. Dan hoef je geen onnodige energie in de anderen te stoppen

Jullie ook een intieme bruiloft. Ik ben daar ook erg voor. Denk dat wij ook trouwen voor de kleine er is. Puur omdat het gewoon makkelijker is. We zijn bijna 12 jaar samen dus het wordt ook tijd :D

Ik heb op zich een goede band met mijn moeder. In de afgelopen jaren is die beter geworden. Dit had ik ook niet verwacht van haar. Weet wel dat ze soms bot uit de hoek kan komen. Dat is haar karakter. Ze doet nu alsof er niks gebeurt is :( Heel vreemd. Ze wil trouwens ook niet dat haar collega's het weten da ik zwanger ben. Ook zo iets raars. Ik ken haar collega's omdat ik ook een jaar op die afdeling heb gewerkt. Ze is bang dat mensen het raar gaan vinden dat ik met mijn fibromyalgie toch aan een kind ga beginnen. Lekker boeien wat ze denken of vinden.

Leuke namen meis. Sinne heb ik nog nooit gehoord. Heel leuk. En Jesse is voor een jongen ook cool. Kort en krachtig. :). Enzo vind ik trouwens ook leuk.
    Wat hebben wij toch een goede smaak meiden. :D

Ik voel me goed. Moe, pijnlijke boobies, beetje buikpijn en vandaag een beetje weeïg en slapjes. Maar niet heel ernstig hoor.
    De cb digital van vanochtend maakte me weer blij. Zwanger 2-3. Dus loopt mooi op. De kv die ik tot gisteren deed zijn ook mooi donker dus voorzover ik het nu kan inschatten gaat alles goed. Volgende week nog m'n laatste kv doen puur omdat ik hem toch heb en m'n laatste cb omdat ik de 3 + nog wil zien. Hihi.

Jullie moeten mij snel opvolgen hoor. Zou super leuk zijn en ik gun het jullie zooooooooo. :)

Bij jou nog niks gebeurt???? Wat doet je temperatuur? Blijf het gek vinden meis.

7. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Wat leuk om dat contact te onderhouden. Altijd handig als je weer terug gaat.

De twijfel snap ik wel ja. Lastig hoor.

8. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Leuk zeg, pearl, dat je zulke goede contacten er aan over hebt gehouden :). Mensen daar zijn erg lief en dankbaar! Zouden sommige westelingen een voorbeeld aan kunnen nemen.. Ik zou gewoon een annuleringsverzekering af sluiten! Mocht je toch zwanger worden, dan heb je altijd een back-up ;)

Grappig dat je het vraagt Jennifer, ging vanochtend naar de wc, toen zat er bruin slijm in mijn maandverband, en bij het afvegen een flink roze veeg! Heb flinke krampen en een knallende hoofdpijn. Dus YES, ik ben ongesteld!!! Het is nu flink aan het doorzetten!!!

Super fijn uiteraard.. maar o zo dubbel :)

9. Pearl Amor

Ja dat dubbele gevoel snap ik wel...

Ja super dat contact met daar...

10. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Pearl, volgens mij zit je niet zo lekker in je velletje he..:(

Even een knuffel voor jou!

11. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Is idd heel dubbel maar je weet nu tenminste wat. Die onzekerheid is nog erger denk ik. Op naar de volgende ronde en dan hopelijk raak.

12. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Pearl. Je zit er volgens mij een beetje doorheen he? Wat friesin ook al zegt.

Ook een dikke knuffel van mij. Xxxx

13. Pearl Amor

Ik zit er ook wel heel erg doorheen. Al die hormonen in mijn lijf is natuurlijk ook niet goed... Word er honds beroert van telkens en herken mij zelf niet meer... Langzaam aan begin ik steeds minder van mij zelf te herkennen :$ Manlief vind dit wel mee vallen, maar ik niet...

14. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    He wat klote zeg meis. Stomme hormonen. Blegh. Mannen snappen dat soort dingen vaak niet.
    Hoop dat je gauw weer wat beter in je velletje zit lieverd.

Hele dikke knuffffffff

15. Pearl Amor

Thanks Jennifer...

JA hij snapt/begrijpt mij wel, maar hij vind dat ik niet gemeen ben.. Ik voel dat meer zo, als dat het ook echt zo is ;)
    Hij is wel heel lief hoor, mijn knuffelkont :p Het is een echte vrijer :D

Poh alle spieren in mijn lijf zitten vast!!

16. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Heerlijk zo een lieverd. En als hij je niet gemeen vindt dan ben je het ook echt niet hoor. Kan er me ook niet voorstellen van jou. Zoals jij op mij over komt ben je een ontzettende lieverd.

Je spiertjes zitten waarschijnlijk vast van de stress/spanning. Lekker laten masseren door je mannetje of heerlijk in een warm badje liggen. Of allebei kan ook nog:D

Xxx

17. Pearl Amor

Gelukkig :) Dat ik niet zo bot enz overkom...

Ja warme douche, maar werkt niet echt... Denk idd veel spanning...
    Morgen weer gebroken dienst :( Vandaag alles voorbereid, eten voor de dieren vast gemaakt... Hoeft manlief morgen alleen maar in de bak te doen :D

18. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Je bent op mij nog nooit bot overgekomen. Juist het tegenovergestelde. :)

Jammer dat de douche niet echt heeft geholpen. Denk idd dat het echte de spanning is. Alles bijelkaar misschien gewoon ff teveel. Die gebroken diensten zijn ook killing.

Enne dat je lief bent blijkt ook wel uit het feit dat je ondanks dat je er doorheen zit en spierpijn hebt toch nog mee denkt en werk voor je mannetje uit handen neemt door alvast dingen voor te bereiden. :)

19. Pearl Amor

Onze dieren eten alleen groente en fruit en sla. Dus heb alles al voor gesneden. Hun krijgen hun eten 's avonds rond 20.00 en ik moet tot zeker 21.30 morgen!

20. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen dames
    Ff alles terug gelezen, er is zo veel gekletst leuk !
    Jennifer, ik vind de namen harstikke leuk je moet je er niets van aantrekken. dat neemt natuurlijk niet weg dat je je gekwetst voelt maar het is jou kindje jij bepaalt.
    Ik persoonlijk ben wel meer van die andere naampjes hi een van die drie heb ik zelfs al tijden in me hoofd zitten haha zo zie je maar smaken verschillen moest wel lache toen ik het las haha !:cool:
    Gaaf hoor pearl dat je in Gambia bent geweest, lijkt mij erg mooi land ! beetje jaloers ;)
    Als je graag terug wilt zou ik het doen, je kan idd altijd een annuleringsverzekering erbij nemen volg je hart !!
    (ik ben zelf ook opzoek naar die nieuwe televisie serie over bevallingen in nederland maar kan het nergens meer vinden balen , misschien nog op zp in de lounge ik ga zo ff kijken).
    Nog over het trouwen, ik zelf ben nog niet getrouwd wel al 7,5 jaar samen ik zou ook kiezen voor intiem/kleine groep;)
    Zo jammer dat je soms na een tijd er achter komt hoe mensen/vrienden zijn zoon teleurstelling ! (weet er alles van helaas:()
    Jennifer, super dat je hcg oploopt nav je testen ben zo blij voor je ! hoe voel je, je nu al wat meer sympthoontjes?
    Friesin balen meis, hele hele hele dikke knuf !!
    Pearl; wat voor dieren heb jij ? :D

Deel Deze Pagina