IK kom net van de gyn af, was op cd 16 (vandaag dus) geen groei (meer) te zien, ze denkt dat ik cd 13 of 14 al een eisprong heb gehad, dus heb met spoed bloed moeten laten prikken, krijg daar vanmiddag de uitslag van... Zo niet gaan ze weer een menstruatie opwekken... Normaal krijg ik een eisprong, jawel op CD 18 t/m 21 dus dat scheelt tussen de 5 en 8 dagen dan... Ben heeeeeeeeeeeeeeel benieuwd naar de bloeduitslag.
mooie echo jennifer, en een week verder dan gedacht mooi gefeliciteerd ! pearl spannend hoor en zenuwslopend denk ik.. laat je het gauw weten als je de bloeduitslag hebt ! hoop en duim en bid voor je op positief bericht x
Spannend Pearl. Wel fijn dat je vandaag nog de uitslag krijgt. Laat je het ff weten. Ligakoekjuh. Alles goed bij jou? Ben idd heel blij met de echo maar over 2 weken zal ik pas echt blij kunnen zijn als ik het hartje heb gezien En idd. Friesin waaaaaar ben jij?????
Of ik heb geen eisprong gehad of hij is niet volwaardig geweest, zaterdag moet ik terug komen... Moet waarschijnlijk gaan spuiten
He wat kut zeg. Op zaterdag terug?? Wist niet dat ze dan ook werken. Niet fijn als je moet spuiten. Hopen dat het wel snel helpt en je zwanger wordt. Dan is het iig wel de moeite waard.
Ja hier kan je ook op zaterdag terecht, maar dit is een uitzondering. Moet me op de afdeling ipv de poli melden en dan moet ik mee naar beneden voor de echo... Ik heb eigenlijk het spuiten toch wel liever, want door clomid krijg je taai slijm en dat kan de innesteling tegen werken, ze denken dat ik daarom die vmk's heb gehad....
Fijn zeg dat ze op zaterdag werken Dat is wel weer een voordeel idd als het spuiten beter is dan dat maar voor het goede doel. Hoop dat het echt snel gaat lukken. Wie weet is de clomid hetgeen het tegen houdt.
Ik denk dat ik mijn stoute schoenen aantrek en morgen bel dat ik vrijdag al een afspraak wil en dan meteen met provera kan beginnen, ik heb geen zin om nog tot zaterdag voor niks te wachten. Kan ik mijn medicatie niet meteen ophalen, kan dan maandag pas is weer extra vertraging, ben de vertraging zo beu..
Goed zo. That's THE spirit meis. Gewoon doen. Hoe sneller hoe beter. Ben benieuwd of het lukt. Ik duim.
Ik heb mijn afspraak van zaterdag naar morgen kunnen zetten, moet dan wel haasten ivm werk in de avond, maar ja goed dan heb ik wel meteen medicatie mogelijkheden enz..
Super fijn dat het gelukt is. . Kan je idd meteen beginnen. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat met je medicijnen straks.
hoi lieve meiden !! wat goed pearl dan je gelijk kan beginnen, en wat vervelend van je werk. weet er jammer genoeg alles van (kwa opzoek zijn) jennifer hoe gaat het nu met je ? friesje waar ben je ? Leuke zwitsal tas !! die wil ik ook wel waar heb je die gewonnen? Dames ik zit er nu voor de eerste keer echt doorheen, althans niet doorheen maar meer van laat maar ik wil er niet meer mee bezig zijn (zwanger worden) ben er niet verdrietig of emotioneel onder maar meer van geen vertrouwen er in hebben.. zucht moest het even kwijt
Jij ook op zoek naar een baan? Hopelijk vind je snel ets leuks. Ik voel me prima. Vandaag beginnende migraine dus rustig aan want mag m'n medicijnen niet nemen. En echte migraine is echt een hel. Ik vroeg me ook al af waar onze friesin is. Wat balen da meer zo doorheen zit meis. Ik herken dat wel. Maar ronde 8 is een geluks ronde. Ik was precies zoals jij een beetje moedeloos aan het worden en toen was het in ronde 8 raak. Hou moed. Komt echt goed. Gemiddeld staat er 12 maanden voor om zwanger te worden. Ik duim dat het deze ronde raak s lieverd.
dank je lieve jennifer ik hoop het dat ronde 8 mij geluk mag brengen ik ben er niet meer mee bezig maar moet wel even kijken kwa cyclus deze maand me banner gaat van me langste cyclus uit die van 31 dagen. moet eerlijk zijn deze maand niet echt mee bezig geweest..