nou, ja en nee deze dagen zijn weer spannend (kijk me banner). en dan denk ik er meer aan. probeer wel zelf telkens aan positieve dingen te denken, en van ach mijn tijd komt nog wel enzo.. maar ja heb het nu even zwaar niet constant hoor..
Ik zelf mag beginnen met provera 10 dagen en daarna op CD 3 gaan spuiten, vandaag spuit instructie gekregen. Moet zo filmpje kijken er over Maar ja goed, is niet zo moeilijk. Alleen die naald in me zelf prikken JA hoop dat mijn mannetje zijn zwemmer toch wel zijn best doen
Word de menstruatie mee op gewekt... Moet ik 10 dagen slikken en dan krijg je binnen 7 dagen na stoppen een menstruatie en dan moet ik op dag 3 na start menstruatie gaan spuiten..
oh haha (ja ik snap het nog niet zo goed) in het stukje tekst las ik namelijk bij de man..Bij mannen wordt de rijping van zaadcellen, alsmede de aanmaak van mannelijke geslachtshormonen bevorderd.
Moet in de buik naast de navel of net er onder... Pregnyl krijg ik door arts in een spier in mijn bil..
Hoi dames alles goed hier ?? Hier vanmorgen beetje buikpijn sinds tien uur nergens meer last van ? En ook nog niet ongi.. Dus ven benieuwd. X