Ligakoekjuh, ik hoop het, ik duim Ovulatietesten ik gebruik ze van Ovulatietesten en zwangerschapstesten - zelfovulatietesten deze zijn relatief goedkoop en ze werken (bij mij in ieder geval) kan via echo's controleren en doe altijd op de piek dag een CB smiley, gewoon voor de check en die komt dan overeen Oh mannetje zijn zaadjes zijn super!! Dus ligt aan mij en hoef alleen te spuiten geen IUI, ik BLIJ!!!
pearl wat een geweldig nieuws !!!!!! bedankt voor de tip, ze zijn ook betaalbaar op die site. ik heb net me ha gebeld ik heb een afspraak voor volgende week staan. wil toch kijken of we het misschien een duwtje kunnen geven het zwanger worden, ben benieuwd
Goed dat je de stap zet. Ja zeker geweldig nieuws! Hij heeft alleen ontsteking dus hij gaat een ab kuurtje krijgen. Die zijn inderdaad goedkoop en echt fijn.
hoi pearl hoe gaat het met je en met het spuiten went het al?? jennifer hoe gaat het met jou, al last van symptoontjes friesin hoe is het daar ?? liefs
Joke, hoe gaat het met je? Liga, ik moet eerst nog provera slikken, nog 6 dagen, dus word ergens tussen 26 januari en 1 februari ongi (dit komt binnen 7 dagen na stoppen provera) en dan moet ik op CD 3 beginnen met spuiten Oh en je mag me wel Kelly noemen Jennifer, alles goed?
hahahaha oke, spannend!! Uhm ja bij mij vroegen ze hoe lang ik bezig was. Had in eerste instantie alleen een huisarts die dood leuk zei, ik was ook 31 toen ik zwanger raakte, ga maar naar huis, dat je cyclussen van 119 dagen hebt is niet erg joh... Daarna kwam ik voor iets anders bij een collega arts en kaarten tussen neus en lippen door aan dat ik niet blij was met de andere arts. Uiteindelijk zegt ze nu mag ik je geen verwijsbrief geven, want daar kom je niet voor, maar maak komende week bij MIJ maar een afspraak, had toen al weer een cyclus van 88 dagen achter de rug en zat al weer op cd 34, toen naar gyn en meteen menstruatie opwekkers dus cyclus van 53 dagen in de mmm..
hoi preal, wel fijn dat je snel een ander had ! weet niet wat ik ervan moet verwachten denk dat ze mij gewoon weer naar huis sturen. heb ook nooit getempt of ovu testen gebruikt en denk dat ze gaan zeggen dat we dat maar eerst moeten proberen.. ach ik zie wel hoe is met jullie ?
Zal zo even een link hier neerzetten, ben even aan het vechten met alles wat ik wil... Want doet niet waar ik om vraag
Ben nog verre van klaar, moet nog veel toevoegen, maar dan heb je de link en het eerste berichtje alvast "oeps was link vergeten" parelbloesem | Er komt een moment, dat het geluk voor je staat. Dus hou nog even vol voor als het niet gaat…
ziet er al mooi uit en jee wat een verhaal, was/ben er even still van.. vindt het heel knap van je dat je dit doet!
Is voor mij zelf ook stukje verwerking. Zag bij 2 topic leden uit het PCOS groepje dat zij een blog hadden en nu lezen we elkaars blog´s Dank je wel... Ja was een heftig jaar, maar ergens word je daar ook sterker van...