Prêt a pregnant-clubje ~klets topic~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ligakoekjuh, 21 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Buitenkant is sterker als de binnenkant ben ik bang.
    Dank je voor het compliment...

2. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar je bent wel zo sterk om met je verdriet om te gaan.. en er iets positiefs van te maken door bijv. een hele mooie blog te schrijven :)

3. Pearl Amor

Hihi, fijn dat mensen mij zo ervaren, moet zeggen dat op dit moment het heel veel rust bied. Heb net de volgende blog gepost, ben nog wel even bezig ;)

Maar merk nu ik de blogs schrijf dat ik meer mee heb gemaakt als wat ik dacht... En hier ook veel dingen van geleerd heb...

4. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben je blog aan het volgen :)

5. Pearl Amor

Dat is lief. Straks moet ik als gastouder werken, of ja werken kids zijn 11, 11 & 13 jaar dus doen hun eigen ding. Kan ik met kopje thee mijn blog verder schrijven.

6. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Hey lieve meiden.

Hoe gaat het met jullie?

Lieve Pearl. Heb je blog gelezen. Ben er stil van. Heftig zeg. Je bent een sterke vrouw. Goed om ff van je af te schrijven. Dat lucht op.

Dikke knuff voor jullie

Hier alles goed. Hartje op de echo gezien. Heel blij.

7. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ben aan het terug lezen. Ff niet geweest dus hoop in te halen.

Super nieuws zeg. Blij voor jullie. Gaat echt lukken hoor meis. Ik geloof er in en duim heeeeeel hard voor je. Gun het je zo. X

8. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Balen:(. 9 is een mooi getal. Hoop dat het deze ronde lukt lieverd.

9. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik had de dipstick van zwanger en kids en als die positief of bijna positief waren deed ik een cb digital ter bevestiging. Fijne combi.

10. Pearl Amor

Meiden wat zijn jullie toch schatten.. Ja het lucht erg op... Ben nu met December 2011 bezig... De maanden die ik nu op geschreven heb zijn nog relatief rustig geweest... Alleen veel problemen met mijn schoonzus...

2012 is voor ons in vele opzichten een heel zwaar jaar geweest... Vooral emotioneel en vooral voor mij... Moet zeggen dat me sinds ik weet dat ik moet spuiten steeds zwaarder valt!!
    Hoop dat 2013 een beter jaar word...

11. Pearl Amor

Ik doe ook de dipsticks en de CB combineren, dus wanneer dipstick positief is controleren met CB... Ik gebruik ook conceive plus en de keren dat we het gebruikte sloeg de clomid aan de andere keren niet. Toeval?! Ik weet het niet...

12. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi lieverds !

thanks jennifer.

ja meiden ik weet niet zo goed wat te doen dan ben ik weer heel erdrietig en nu heb ik weer zo iets van nieuwe ronde nieuwe kansen.. heb ook de dokter voor vandaag afgebeld.
    wil toch nog proberen zonder dokter tot ik echt een jaar bezig ben. en de ovulatietesten deze ronde ook nog maar niet ben denk ik ook al te laat of niet??? heb me ei pas over een dikke week ??

liefs

13. Pearl Amor

Liga, je moet doen wat voor jou goed voelt!! Als je er nog niet aan toe bent ovu's te gebruiken moet je het ook zeker niet doen. Geeft dan erg veel stress ;)

14. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    pearl, ja ik wil wel ovu testen gebruiken ga nog even kijken waar en welke het goedkoopst&best zijn. je gaf mij al eerder een site ben nog helemaal nieuw met ovu testen dus ga ff info zoeken. ergens wil ik er voor de 100 % mee bezig gaan en tempen en ovu testen en alles maar aan de andere kant wil ik niet dat het een obsessie wordt en wil wel dat het klussen leuk blijft en niet een verplichting wordt of voelt als een verplichting, hier ben ik zo bang voor en daarom doe ik toch telkens niet de extra hulpjes niet .. maar aan de andere kant ben ik rond mijn ongi datum wel altijd verdrietig en helemaal als ik ongi ben geworden ben ik echt twee dagen intens verdrietig.. zo dubbel

15. Pearl Amor

Ja dat is inderdaad heel dubbel voor je eigen gevoel... Ik adviseer alleen de ovu's te gebruiken, want tempen is minder betrouwbaar en soms ook totaal niet duidelijk, is heeeeel afhankelijk van weer enz...

Ovu's halen het uit de urine ;)

16. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja mijn 1ste keus is ook de ovu testen vindt dat tempen zoon gedoe als ik het zo lees en idd geeft amper zekerheid.. denk dat tempen mij erg onzeker gaat maken wel niet wel niet gevoel en nee dat wil ik niet. ik denk dat het ovu testen wordt. maar wanneer moet je hiermee beginnen?

17. Pearl Amor

Meestal van cd 10 tot dat je eisprong krijgt, meeste krijgen deze voor cd 15 sommige iets later, gemiddeld gebruik je 5 a 6 testjes... Ik gebruik er meer ivm de wisselende cyclussen zelfs met clomid..

18. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    uhmmm wat is cd ??? hihi schaam !

19. Pearl Amor

CD = Cyclus Dag :p

Haha meestal niet te moeilijk der over denken :p net als NOD ook zo iets hihihi

20. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah zo hihi dacht al zoiets zo zat ik ook te puzzelen met dpo !

Ps. Alweer het 500 ste bericht :)

Deel Deze Pagina