Ovulatietesten en zwangerschapstesten - zelfovulatietesten Ja DPO is ook wel een leuke... In de MMM zijn de termen nog leuker
Hahaha tsja als je hier net komt kijken zoals ik paar jaar geleden dan snap je er niks van .. Nod, dpo, cd enz enz enz. En dan de midstream he ??
Ik had de dipsticks... Die zijn ook goedkoper... Heb de link hieronder... 30 ovulatietesten (stick) + 3 zwangerschapstesten(midstream)
meiden wat is het hier stil .. friesin hoe gaat het met je?? en jennifer hoe is het met jou?? pearl; hoe gaat het met het schrijven van je blog?
Ben nu met deze maand bezig en dan is mijn blog bij sinds 2011!! tot nu... Ik begin heeeeeeeel zenuwachtig te worden voor het spuiten.. Hihi mooi ben benieuwd... Joke en Jennifer alles goed?
Hey lieffies, @pearl. Wanneer begin je met spuiten? Spannend hoor. @ligakoekjuh. Heb je je testjes al besteld? Hier alles goed. Voel me prima. Heb alleen zoooooo een honger. Niet normaal. Ben sinds de kerstdagen van 58kg naar 61,5 kg gegaan. Dat gaat wat worden.
Hahahaha Jennifer beloofd wat goeds!! Ik moet morgen mijn laatste provera (dit is om menstruatie op te wekken) en dan moet ik tussen 26 januari en 1 februari mijn menstruatie krijgen. Als ik op dag 3 van mijn cyclus ben moet ik gaan spuiten...
Erg he. Ik ga volgens mij een Teletubbie worden Spannend hoor. Hopelijk hoef je het maar 1 cyclus te doen. Mijn duimen gaan voor je draaien. Is friesin spoorloos???
Hahah ja Joke komt hier af en toe... Ja erg spannend... Ben bang dat ik het niet goed doe haha... Terwijl ik weet dat ik het kan. Oeps faalangst... Ben bijna klaar voor nu met mijn blog...
Zeker spannend maar weet zeker dat jij het kan. Is subcutaan toch? Als je blog af is ga ik zeker weer lezen. Echt super goed van je om van je af te schrijven. Lucht toch op. Slaap lekker. X
Hoi hoi Ja heb de ovu testen besteld donderdag hoop ze vandaag binnen te krijgen ik wil er namelijk morgen al mee starten. Ben benieuwd nog nooit gebruikt.