Als je het bericht typt ga je naar meer opties en dan bijlage toevoegen, kun je foto selecteren en verzenden...
wel vreemd want ik heb elke maand op dag 14 a 15 vruchtbaarslijm altijd dus dat betekent dat ik vruchtbaarslijm krijg NA mijn ei !! dus al die tijd verkeerd geklust?
Als ik jou was zou ik vanavond nog eens testen, bij mij blijft hij zoals die van jou nu is, maar op de beschrijving staat idd dat hij donkerder moet zijn. Ik zou vanaf nu 3 a 4 dagen iedere dag klussen, is wat ik al advies van gyn krijg... Je krijgt 12 tot 48 uur na die LH piek je eisprong pas... Dus stel nou het is bij jou 48 uur dan zit je op CD 13 Maar kan ook vanavond al zijn, dus aan de klus
haha ja oke dank je ! gister avond(nacht) ook al geklutst nu dus vanavond en morgen ochtend ? haha moet er wel om lachen
Veel klusplezier. De maand dat ik zwanger werd was de eerste maand dat we rond m'n ei elke dag sex hadden daarvoor deden we het om de dag. Dus zoveel mogelijk voorraad is mijn advies
hoi hoi ja ga ik zeker doen !! haha net weer een testje gedaan dus gister avond testje heeel licht vandaag in de middag streep duidelijk te zien vanavond nog eens getest net tweede streepje heeeel licht net als gister avond ... en heb alleen gister nacht geklust ! SHIT heb ik nu mijn ei gemist is het al over en klaar of komt het omdat ik s'avonds heb getest en moet ik echt testen tussen 12 en 5 smiddags?
Dan heb je vanmiddag je LH piek gehad en dan heb je binnen nu en 3 dagen je eisprong Dus veel klus plezier
Haha. Je hebt nog tijd hoor. Je ei springt na je piek tot 48 uur erna en het eitje zelf is dan ook nog 12 uur te bevruchten. Have funnnn