Prêt a pregnant-clubje ~klets topic~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ligakoekjuh, 21 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend !!
    Ah lekker voetjes omhoog !

Ja, jennnifer & friesin ??? Where are you ;)

2. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Ja ik zit met de voetjes om hoog. Te bedenken wat ik morgen met mijn nagels doe :p

3. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat dan ? Heb je een feestje ?

4. Pearl Amor

Haha nee, ik ben weg gegaan bij mijn nagelstyliste, werd me te duur, vooral als ik het zelf kan ;) Maar ik ben perfectionist, dus niet gedaan al die tijd. Nu hebben ze een gellak en dat moet je dan als nagellak op doen en dan ieder laagje uit harden onder de uv-lamp.

Maar weet niet of ik naturel (dus blanke lak) doe of een kleurtje (op foto)

Bijgevoegde bestanden:

5. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Het lieffies

Sorry. Maar was de afgelopen dagen steeds zoooo moe.

Pearl. Jeetje wat een verhaal. Erg goed dat je het van je af kan schrijven. Petje af. En begonnen met spuiten. Spannenddddd. Hopelijk heeft het meteen effect.
    Ik vind de gekleurde nagels wel mooi. Heb je een opleiding voor nagelstyliste gedaan? Ik ga maandag nog ff want de mijne is 20 feb uitgerekend dus dan is ze er een paar weken niet.

Ligakoekjuh. Spannend de komende 2 weken. Ik duim voor je meis.

Hier alles goed. Alleen mega moe. Verder geen kwaaltjes. Wel al veel aangekomen. Van 58 naar 62,5 kg in 8 weken. :$. Dat gaat leuk worden als het zo door gaat. :(

Knuffff

6. Pearl Amor

Ze zeggen hoe dunner je bent hoe meer je aan komt in de loop van je zwangerschap en hoe dikker dat je minder aankomt.

Haha ja ik houd meestal ook wel van kleurtjes... Heeft zij heel haar zwangerschap nagels gezet. Ik mag hopen met mondkapje?!
    Ja ik ben gediplomeerd nagelstyliste...

7. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk pearl nagelstyliste ! Ik vind het kleurtje op de foto ook erg mooi :)

Hey jennifer ! Gezellig je bent er weer, aah die kilos denk maar het is voor een heel goed en mooi doel :)

Ja ik hoop het ook maar heb nog ff geduld nodig

8. Pearl Amor

Haha dan word het dat kleurtje... Ik moet van de week nieuwe kleurtjes halen ;)

9. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk hoor !! Zit ook te twijfelen om ze weer te nemen. Hou het nu zelf bij gewoon mijn eigen nagels vijltje, nagelverharder enz.

10. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Haha. Ik mag hopen dat het nu wel ff gaat stoppen hoor:D.

Ja ze werkt tot 2 weken voor haar uitgerekende datum. Ze gebruikt altijd mondkapjes en ze doet momenteel alleen haar "leuke" klantjes. De rest heeft ze tijdelijk al naar iemand anders gestuurd.

Wel handig dat je het zelf kan. Doe jij acryl of gel?

Hoe is het spuiten gegaan? Lijkt me best ff eng de eerste x. Als het maar goed resultaat geeft.

11. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Dat wachtbankje is zoooo niet leuk he. Pppff.

12. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neee idd haha en ben constant info zoeken op google over mijn ovutesten...
    Daar ga ik ook maar mee stoppen het is een kwestie van geluk denk ik

13. Pearl Amor

Ben all round nagelstyliste, dus acryl en gel en ga nu ook gellak doen.
    Oke, ja de chemische stoffen die vrij komen zijn erg schadelijk voor een zwangere vrouw, ze weet natuurlijk niet dat jij ook zwanger bent, want officieel moet jij nu ook een mondkapje op nu je zelf zwanger bent...

Liga, het is wel heel mooi, vond 55 euro navullen alleen wel heeeeeel duur worden, dus ben er mee gestopt... En ga nu dan zelf die gellak er op doen.

Ik ga om 23.00 voor het eerste spuiten... Dus is wel spannend...

14. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja is wel erg veel geld idd 55,- e dat elke maand ?
    Leuk dat je het nu bij jezelf kan doen :)
    Spannend ! Wrm 11 uur als ik vragen mag?

Dit is mijn laatste foto van mijn ovulatietesten heb deze ronde tien testjes gedaan.. Volgens mjj had ik gister mijn lh piek

15. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    20130203_130104.jpg

16. Pearl Amor

Zo te zien wel inderdaad... Nou ja goed geklust?

Uhm ja ik spuit ivm mijn werk om 23.00u en omdat ik bij de clomid veel bijwerkingen had en dit snachts voor mij minder erg is...

Als mijn route uitloopt (of ik sta op een andere route) dan kan het zijn dat ik om 22.30 pas thuis ben, wil niet spuiten tijdens mijn route. En in de ochtend ben ik niet goed wakker dus dat vind ik niks, dan ben ik bang dat ik het of vergeet of fout doe. Toen zei de echoscopiste ja dan kun je het beste rond etens tijd doen, maar het moet eigenlijk op een vaste tijd en de ene keer eet ik om 17.00 wegens het werk en de andere keer om 19.00 wegens het werk.

Dus in alle opzichten is om een uurtje of 23.00 het beste in ons geval. Zijn allebei avond mensen, dus dan ook het beste gefocust...

17. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @pearl. 55 euro. Wat een afzetters zeg. Ik betaal 35 voor op ullen en ze werkt met goede spullen van opi. Als jehet zelf kan zou ik het zelf doen idd. Ooh ik wistniet dat ik dan ook een mondkapjes op moet. Dacht dat het alleen erg is als je er de hele dag in zit. Ik ben er maa een uurtje. Misschien morgen maar ff aan haar vragen.

Spannend je eerste prikje. Ben benieuwd meis.

@ligakoekjuh volgens mij heb je idd gisteren je piek gehad. Flink aan de klus nog ff. Dan op het wachtbankje. Mijn duimen draaien voor jullie.

18. Pearl Amor

De meeste nagelstyliste weten dit ook niet. Is zelfs schadelijk als je er maar een uurtje zit. Vervelende is dat ze dit bij de opleiding niet zeggen. Ik weet het omdat ik het in de zorg geleerd heb!!
    Ja is ook belachelijk duur, dus ik ga zo zelf aan de handel... Eerst douchen in de hoop dat de hoofdpijn zakt...

19. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja flink aan de klus geweest haha !
    Jennifer ik zal gewoon een mondje kapje op doen hoor of aan haar vrageb als je dat wilt het is idd sterk chemish spul..
    Pearl beterschap met je hoofdpijn, laat je een foto zien van je nagels straks ? Lijkt me leuk :)

20. Pearl Amor

Ik hoop dat mijn acryl snel uit groeit, dan is het mooier, want nu zie je die acryl. Maar er afvijlen is best slecht voor je eigen nagels ;)

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina