Nou op zich is het wel makkelijk op te schrijven, maar het is meer hoe ik het opschrijf, omdat ik haar ook niet helemaal als de zonde bok en een gek wil omschrijven Ja is super leuk... Ik volg ze dan op internet (uitzending gemist)
Haha ja eigenlijk wel he... Moet je morgen maar lezen dan... Ik maal de laatste paar dagen heel erg vooral over haar. Stel dat ik zwanger word, hoe dan...
Ik ben benieuwd morgen. Ga zeker lezen. Zou me nog niet te druk maken. Dat zie je tegen die tijd wel weer meis.
Ja dat is ook zo, maar merk dat mijn man er steeds meer moeite mee heeft. Enerzijds mist hij zijn zus, anderzijds kan hij haar bloed wel drinken. Denk dat als wij zwanger raken het alleen maar erger wordt, maar wij willen haar wel zelf vertellen als we zwanger mogen zijn, dilemma... Ik jank de ogen uit mijn hoofd bij iedere aflevering 4 handen op 1 buik... Erg he, leuk hormoontjes
Super lastige situatie. Misschien een x een goed gesprek met haar aangaan als jullie haar toch missen. Haat en liefde ligt heel dicht bijelkaar. Erg he die hormonen. Heel herkenbaar
Nou ja ik mis der niet zo en mijn man begint dat wel te krijgen na meer dan een jaar. Zij wil heel de familie niet meer zien omdat zij niet als eerste zwanger was. Heeft ook de zwangerschap van mijn oudste schoonzus verpest. Ze is nog op ons huwelijk geweest en daarna nooit meer gezien... Manlief wil zijn zus wel (en vooral IK wil dat) vertellen als we zwanger zijn, want zij woont (samen met mijn schoonouders, schoonzus en vele van onze vrienden) in een dorp waar veel geroddeld word. Wil niet dat ze de vraag krijg, hoe gaat het met de zwangerschap van je broertje en ze weet van niks.
Wat kan jij toch mooi schrijven Ik vind het super goed dat je het persoonlijk wil vertellen. Een sms is niet netjes. Ik snap haar verdriet wel maar om het anderen zo te misgunnen totaal niet. Erg slechte karaktertrek. Ben heel benieuwd hoe ze reageert als het zover is. Hopelijk is dat heel snel.
Dank je wel Ja ik vind het belangrijk dit persoonlijk te doen. En vooral omdat ik altijd denk vanuit mij zelf. Wat zou ik liever hebben in die situatie en dan zou ik toch liever hebben dat mijn zusje mij in die situatie het gewoon zelf komt vertellen... Ik hoop het ook, maar heb het idee dat ik mij zelf in dek... Om er zo voor te zorgen dat de klap niet zo groot is als het weer niet lukt. Manlief heeft duidelijk laten merken dat ook hij het steeds moeilijker vind...
Super lief van je. Je hebt volgens mij een heeeeel goed karakter. Veel mensen zouden in jouw schoenen schijt hebben aan haar. Respect meis. Ik hoop echt zo dat het jullie gegund is. Ik duim heel hard voor jullie. Doe jij ook ovutesten en tempen? Of heeft dat geen nut met pregnyl.
Tempen is mij ten strengste verboden van de gyn, omdat ik hier erg gestresst van werd.. Ovulatie testen doe ik wel, met menopur kan dit gewoon Voor de hormonen niet want dan gaven ze verkeerde signalen Tja ik denk altijd, hoe zou ik zo iets willen. Ik weet dat er veel mensen zijn die zeggen, ach laat der toch stikken. Ze is je aandacht niet waar. Maar het is wel de oudere zus van mijn man. Hun schelen allemaal niet veel. Mijn man is de jongste word in april 28, mijn schoonzus is 29 word in oktober 30 en de ander schoonzus is 30 en word in april 31 jaar, dus scheelt maar 1,5 jaar tussen de kinderen. Mijn schoonzus heeft altijd erg neerbuigend gedaan omdat ik 4 jaar jonger ben dan zij en ze daarom ook vind dat ik als laatste een kind moet krijgen. Maar ja ik heb der wel 7 jaar mee gemaakt, dus der niks laten weten kan ik echt niet. Sommige mensen zeggen stom van mij, omdat ik weet dat ze ook op mij gaat schelden, maar dat heb ik liever dan dat ze het van een ander moet horen, want dan zal ze zo negatief blijven over der familie als nu...
Mijn duimen draaien overuren meis. Hoop echt zo erg dat het lukt. En je moet gewoon doen wat goed voelt. De eer aan jezelf houden en niet naar de mening van anderen luisteren. Volg je hart. Ik snap je schoonzus echt niet. Wat een onzin. Omdat je 4 jaar jonger bent moet je maar wachten pppff. Wat een redenatie. Misschien is ze nog niet zwanger door de slechte karma.
Uhm dat denk ik onder andere... Ik weet wel dat ze problemen heeft met der baarmoeder (is te klein) en een eierstok/leider (die zat verstopt). Baarmoeder zouden ze oprekken Maar ja goed ze wil in alles het eerste zijn, als eerste een huis, dus heeft ze in een andere gemeente een appartement gekocht op stel en sprong toen ze hoorde toen der zus een huis toegewezen kreeg. Daarna ging de oudste trouwen en toen is de jongste schoonzus dus in een pak op het gemeente een samenlevingscontract gaan tekenen op huwelijkse voorwaarden, want ze moest eerste zijn... Vervolgens zegt der broertje ik heb mijn vriendin ten huwelijk gevraagd en dat zelfde jaar 2010 is zij getrouwd (moesten wij voor terug komen uit Gambia) Had toen net die MK gehad, dus was niet vrolijk (Overigens beide schoonzussen zijn in augustus getrouwd, 2008 en 2010 en beide regen en wij zijn 11-11-11 getrouwd en een stralende zon ) Maar goed ze kochten dus een huis, hadden bepaalde keuzes, haar zus had dus de eerste keuze (was van hun beide bleek achteraf de eerste keuze en het huis er naast 2de) en zij kreeg de vraag of ze dan keuze 3 wilde omdat ze anders naast der zus zou wonen... Nee ze wilde of dat der zus de eerste keus af zou staan, of ze ging er wel naast wonen, hoe koppig kun je zijn. Iedereen had al voorspelt dat dit fout zou gaan... Uiteindelijk vertelde mijn schoonzus dus 2 of 3 weken voor ons huwelijk dat ze zwanger was en toen brak de hell... Want toen was ze niet meer nummer 1... Wij zijn letterlijk naar (onze toen ook net 3 maanden zwangere vrienden) gevlucht en ze heeft toen nog lelijker gedaan. Mijn schoonvader heeft haar toen gevraagd wat ze zou doen als ik en der broertje na de bruiloft zouden vertellen dat we ook zwanger waren en toen heeft ze hem helemaal voorrot gescholden. De vader die haar altijd boven haar broertje en oudere zus verkoos, waardoor haar broertje en zus een trauma op hebben gelopen. Mijn man heeft 6 maanden voor ons huwelijk bij een psycholoog gelopen, omdat zijn problemen met zijn vader escaleerde voor mij, want ik kreeg telkens (onbedoeld en onbewust) de volle lading. We zijn ook iedere sessie samen gegaan. De band tussen mijn man, zijn zus en hun vader is sinds de breuk met de middelste ook op eens erg gegroeid... Vader wil soms te veel contact en dat gaat nog niet goed... Maar ze heeft dus in 21 jaar wel erg veel kapot gemaakt binnen hun gezien. Mijn man voelt zich sinds zijn 6 verwaarloost door vooral zijn vader... Maar goed mijn mening blijft ze heeft een hele grote steek los zitten, maar kan haar gewoon niet links laten liggen en der via een ander laten horen als wij zwanger zijn...
Meiden. Hier is het mis. . Ben toch voor de pretecho gegaan omdat ik me te goed voel. Er is geen kloppend hartje te zien en het vruchtje is qua maat 7+5 ipv 8+6. Straks om 14.30 naar de gyn. Ben kapot van verdriet
Helaas wel lieverd. De gyn heeft het bevestigd. Bij 8+1. Is het hartje gestopt. 5 dagen geleden. Precies toen ik begon te twijfelen. Mijn gevoel was dus juist helaas. De medicijnen die de mk opwekken beginnen te werken. Heb mega pijn dus ga zo met m'n pillen m'n bed in. Ben er echt kapot van. Dikke knuffff