hi jij zit nu op cd 9 ? (je banner) en hoe vergaat het spuiten? al helemaal gewend eraan? en voel je, je nog steeds zo goed als de eerste dag na spuiten?
Ik voel me nog steeds goed... Dus dat is wel heel fijn... Ik zit vandaag idd op CD 9, het spuiten gaat ook goed, alleen heb nu 1 blauwe plek en mijn man moet de vloeistof optrekken, stomme is dat ik het niet voor elkaar krijg alle vloeistof in de spuit te krijgen... Vandaag 2 uur in de kou gestaan (carnavals optocht gekeken) en dan voel ik mijn buik toch wel... Maar ja komt goed... Maandag echo...
Vandaag echo gehad en zag er netjes uit. Had op CD 11 een follikel van 9mm, dus is vrij netjes, bij mij groeien ze toch al minder snel. Mijn baarmoederslijmvlies was duidelijk niet meer zo taai...
hey wat goed pearl !! ik zit met kleine traantjes in me ogen dit nu te typen want maak zo iets vreemds mee en weet niet eens waarom ik traantjes heb .. pff gister na het klussen bruin (bloed.. afscheiding?) heel vreemd geen pijn erbij en vanmorgen wakker door een droom had in mijn droom buikpijn ik naar de wc om te plassen kreeg ik me toch een aparte buik pijn in mijn onderbuik lijkt het meest op ongesteldheidspijn en op dit moment afgezakt nog twee keer na het plassen met afvegen bruin oud bloed? zo vreemd moet vrijdag op zijn vroegst ongesteld worden en nu al buikpijn en bruine afscheiding/bloed.. de pijn trekt nu naar mijn linker lies..
Hoi allemaal, mag ik mij hier bij aansluiten Ik en mijn vriend zijn sinds deze maand gestopt met de pil.. De planning is dan ook om vanaf volgende maand te gaan proberen zwanger te worden Ik ben nu gestart met foliumzuur.. (zat ook al een tijdje een iets mindere hoeveelheid in vitaminen die ik slikte) Ligakoekjuh, een verlate innestelingsbloeding?! Daar had een vriendin van mij ook zo'n last van. Dan ben je misschien wel na je eisprong pas bevrucht geraakt.. Hopen dat het niet doorzet... Ga voor je duimen!
hoi kleef, natuurlijk mag je je bij ons aansluiten toch dames? wat leuk dat jullie ook voor een beebje gaan ! heel goed dat je al bent begonnen met het slikken van foliumzuur. innestelingsbloeding? nu nog is wel heel laat toch? ik hoop dat het iets positiefs is liefs
Je weet maar nooit, misschien wel een hele late bloeding... Altijd een beetje positief blijven denken Ja, we willen eigenlijk eerst een beetje 'ontpillen' maar ergens kan ik niet wachten
Liga, kan inderdaad een late innesteling zijn... Spannend!! Keef, welkom... Welke foliumzuur slik je en welke vitamines... Ik heb de Davitamon Compleet mama plus, geadviseerd door de gynaecoloog...
heb momenteel geen krampen meer niks.. 2,5 uur geleden moest ik naar het toilet grote boodschap toen kwam er wel wat helderder bloed mee na plassen.. maar nu niks meer.. ik vindt dit zo vreemd is dit nou een innesteling met kramp bruin en rood bloed.. of de eerste dag van mijn nieuwe cyclus met gewoon een hele vreemde ongesteldheid ?
Je mag je pas echt ongesteld rekenen als je helderrood bloedverlies voor minimaal 2 dagen Ik hoop gewoon op een beebje... * duim, duim, duim *
Thanks pearl Ik heb geen afscheiding meer gehad sinds ongeveer 12 uur. Net zo vreselijk ..ben bijna flauw gevallen in de winkel jeetje wat voelde ik mij beroerd lees duizelig worden !! Zo vreemd gauw thuis wat gegeten en gedronken zelf mijn oren gingen suisen ken je dat gevoel? Was zo blij dat ik thuis was
En als klap op de vuurpijl schoot me knoop van mijn broek ook los in de winkel ! Dacht de hele tijd als me broek nou maar niet afzakt !! Zo genant Kan er nu wel een beetje om lachen nu ik het typ
Geweldig Ligakoekjuh!! Nu al kwaaltjes? Ik ben snipverkouden en vanochtend een onwijze hoestbui, schiet ineens de knoop van mijn spijkerbroek los Gelukkig was ik nog thuis! Dus snel een andere broek aangedaan voor ik naar m'n werk ging hihi!! Wanneer is je NOD Ligakoekjuh?
echt pearl ! jeetje.. zou het dan eindelijk deze maand raak zijn.. ik wou al zwangerschaps testen halen maar dacht nee laat ik maar gewoon even afwachten tot vrijdag je zal zien dat ik morgen ochtend mega ongi ben geworden (als nog te vroeg). keef: kijk me banner a.s. vrijdag op dag 28 moet ik ongesteld worden over 2 dagen dus