Ja he ? Ja ik wacht tot vrijdag en dan test ik dus zaterdaga indien ik nog niet ongesteld ben. Had jij pearl ook die krampjes voor nod en bruin ?
Oke oke kan echt van alles zijn .. Maar denk niet dat ik zwanger ben ik hoop van wel maar we zullen zien.. Heb geen zin in de teleurstelling Liefs x
Ik prent altijd in mijn hoofd je bent niet zwanger, je bent niet zwanger... Lukt me tamelijk goed om er dan minder op te focussen wat ik voel..
Zag het later ja ligakoekjuh! Ben benieuwd of de gevoelens kloppen! Gewoon volhouden dat t niet zo is. Nu dus sinds eind januari gestopt met de pil. 1 febr begonnen met 'menstrueren' en 5 febr gestopt.. Nu net met plassen had ik wat oud bloed en slijm... Is dit gewoon het op gang komen van de cyclus? Want m'n vriendin had het erover dat zij met haar eisprong ook weleens oud bloed had?! Maar weet t niet meer zeker! Maar durf het haar nu niet te vragen haha.. Want dan weet ze gelijk hoe laat het is.. @pearl: heb je verhaal gelezen.. Jeetje wat een verhaal zeg! Hoop dat jullie snel zwanger zijn!!
Je kan met je eisprong inderdaad wat oud bloed verliezen.. En je lichaam kan de eerst 6 maanden ook nog ontpillen en daar kan je soms ook spotting bij krijgen. Spannend dus... Dank je wel voor het lezen. Je hebt het toch niet helemaal gelezen, want zever nogal...
Nou ja, best wel een stuk gelezen hoor Wat een gedoe met de familie.. Ik ging niet zo goed met m'n schoonzus.. Zij heeft nu sinds een maand een baby en sindsdien gaat het ineens echt top! Maar ja, wij zijn ook nog niet lang bezig.. Juist daardoor eigenlijk besloten om een neefje of nichtje voor de kleine te gaan maken.. Even gegoogled op spotting en dat zou goed kunnen! Ach ja, we zullen wel zien.. Vanavond maar wel klussen voor de zekerheid haha! Je moet wel blijven oefenen....
Haha ik oefen me suf de laatste dagen, man wil iedere dag, wij doen het wanneer we zin hebben, nou daar mis ik niks aan nu Tja mijn schoonzus die geen contact meer wil, heb ik nooit gemogen, vele snappen ook niet na alles wat ze mij (ons) geflikt heeft, zoals opmerkingen maken enz ik zo vriendelijk blijf tegen haar... (opmerkingen zoals, jij krijgt later kinderen, want jij bent nog niet volwassen genoeg ) De andere schoonzus die een baby van 10 maanden heeft, weet wel een deel maar niet alles, omdat niet alles gedeeld hoeft te worden , dus ja soms heb ik dan last van onbewuste opmerking vooral van zwager
goeiemorgen dames, helaas vanacht weer buikpijn en vanmorgen vroeg echt bloed verloren.. deze cyclus is opeens eerder nooit gehad maargoed op naar ronde 10 alweer liefs
Balen Ligakoekjuh... met volle moed gewoon weer naar de volgende ronde! Wij hebben gisteravond geklust, met morgen of overmorgen de eisprong moet dat goed uitkomen.... En morgen is het valentijnsdag, dus dan komt het ook wel goed denk ik hihi! @Pearl: ja snap ik hoor... daarom ben ik ook zo blij met fora! daar kan je lekker je ei kwijt, zonder dat je mensen in je eigen omgeving dingen vertelt die ze helemaal (nog) niet hoeven te weten!!
Liga. balen!!! Keef, helaas word die goed moed iedere ronde minder Ja daarom is dit forum ook wel erg fijn inderdaad...
Pff heb een raar gevoel in mijn keel. Alsof ik een constante kriebelhoest heb, maar die zet niet door... Heel lastig uit te leggen... Heel irritant...
Niet zo lekker op het moment, heb even een dip dagje... Spookt dan door mijn hoofd dat ik nooit mama ga worden Maar dan lees ik dat veel vrouwen de eitjes niet groeien en dan 2 maal ophoging krijgen en zwanger zijn, dus wie weet...
Balen dat je een dipje hebt. Heel begrijpelijk. Maar jij wordt ook echt nog mama. Ik twijfel soms ook. Ik word dan wel zwanger maar nu al 2 x een mk. Dan denk je ook. Zou het ooit een x goed gaan en hoe vaak trek ik dit verdriet. Kop op lieverd. Ik gun het je zo. Duim m'n duimen blauw voor je. Knuffffie om je op te vrolijken. Xxx