Prêt a pregnant-clubje ~klets topic~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ligakoekjuh, 21 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Lief van je... Ja ik weet wat je bedoeld... Heb een MK en 2 vmk's weet dat ik zwanger kan raken, als ik een eisprong heb, maar aan gezien die kans klein is, is ook de kans op mama worden klein helaas...

Wat me pijn doet is dat iemand die ICSI doet gewoon even tegen me zei dat ik niet snapte hoe pijn het deed... Echt was een klap in mijn gezicht...

En een dametje jaar jonger dan ik die me even verteld nadat ze in december bij 7,5w een mk heeft gehad dat ik haar niet snap met maar 2 vmk's bij 4 en 5 weken... :$ Dacht hallo dame je vergeet voor het gemaakt mijn MK bij 14,5 weken...

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    :$. Die mensen snappen het echt niet. Het maakt geen reet uit hoe lang je zwanger bent. Verdriet heb je als je graag een kindje wil. Maar hoe verder je bent hoe moeilijker en helemaal als je de "veilige" 12 weken voorbij bent. Snap echt niet dat ze zo harteloos kunnen reageren zeg. Pppff. Mensen:(

Hebben ze bij jou onderzoek gedaan na je mk? Na 2 of 3 x doen ze dat toch?

Hou de moed erin.

Xxx

3. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    @pearl amor: die snappen het gewoon echt niet!!

Hier weer een nieuwe werkweek..
    Hopelijk gaat de tijd lekker snel haha!

4. Pearl Amor

Jennifer en keef, nee die snappen het ook niet...

Bij mijn MK konden ze niet veel vinden, ze denken dat ik gewoon pech heb gehad, maar het kan ook door medicijnen komen die ik toen slikte... Ben immers pas met 8 a 9 weken achter mijn zwangerschap gekomen...

De vmk's weten ze wel waarom, dit komt door het te taai zijn van mijn BMS (BaarMoederSlijmvlies) veroorzaakt door de clomid, dus daarom ben ik moeten gaan spuiten...

5. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik wist niet dat clomid zo een vervelende bijwerking heeft. Pppff konden ze dat niet eerder tegen je zeggen.

Hoop zo dat je nu je spuit wel zwanger wordt van een plakbeeb.

Mijn ovutest is iets lichter dan d afgelopen dagen dus hcg neemt denk ik wel af. Zw test is nog licht positief dus hoop zo dat ze snel wit zijn. Wil een eiiiiiiiii.

Xxx

Keef. Hoi. Gezellig dat je ook mee kletst.

6. Pearl Amor

Ja dat hoop ik ook lieverd... Dat je weer verder kan...

7. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Idd. Dan voel ik me denk ik ook stukken beter. :D

8. Pearl Amor

Ja dat geloof ik meteen...

9. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoe gaat het lieverds.

Stil hier.

Xxx

10. Pearl Amor

Hier gaat het redelijk!! Beetje stress... Of ja een opgefokt gevoel...
    Met jou?

11. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Hhmmmmm klote dat opgefokte gevoel. Komt dat door de hormonen?

Hier gaat het ook redelijk.

Pendel jij eigenlijk nog?

Waar zijn de andere meiden? Friesin is echt spoorloos he. :D

12. Pearl Amor

Ja heb Joke al even niet meer gezien...
    Ik pendel niet meer zo veel, af en toe, maar ben er vaak te moe (lam) voor...

Niet alleen door de hormonen, maar ook instanties die echt gewoon op eens rekeningen van 420 en 350 euro sturen met een dwangbevel zonder eerst een brief te sturen... Ben even helemaal van slag... Ik heb een man met een uitkering dus kan dat niet op hoesten en beide zijn niet terecht...

13. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Jezus wat een gezeik elke x. Ik heb dat steeds met de belastingdienst. Ze willen nu 734 euro terug over 2011:$. WTF.
    Vervelend dat je man ee uitkering heeft dan heb je dat geld ook niet ff zo liggen. Ik ook niet maar ben het enige kind van mijn ouders dus die helpen(betalen) vaak dit door dingen. Ben niet verwend hoor;)
    Heb je nu wel een regeling kunnen treffen of kan je nog bezwaar indienen als het niet klopt. Wel een hoop gezeik en stress. Niet leuk.

Hoop dat er snel een oplossing komt.

Mocht je ooit zin hebben om te pendelen dan hou ik me aanbevolen:D
    Maar snap dat je hoofd er nu ff niet naar staat lieverd.

Knuffff

14. Pearl Amor

Hihi, zal ff kijken.. Voel me ff erg ellendig...

Ja moet morgen gaan bellen, want dit kan zo niet... Heb ook nog een kwijtscheldingsverzoek liggen, want hun rekenen nu ook mijn helpende diploma mee, maar dit heb ik gewoon gehaald!!

En de andere gaat over boeken die ik nooit heb gezien...

Wanneer winnen we de jackpot...

15. Pearl Amor

Pff heb een hoop slijm afscheiding, maar maandag was er geen eitje dat door groeide... zo raar...

16. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Echt klote. Hoop dat het allemaal goed komt.

De jackpot zou wel heeeel fijn zijn. Heb altijd het gevoel dat het vaak bij mensen terecht komt die het al redelijk goed hebben.

Vaag die afscheiding. Je lichaam kan soms tegenstrijdige signalen geven. Heb je een echo gehad om te kijken of er een ei zit?

17. Pearl Amor

Ja maandag en toen groeide er niet veel... Dus spuit nu sinds 3 dagen meer... Doet nu wel meer pijn... Vloeistof is dikker... Morgen middag weer terug... Benieuwd hoe het dan is...

Ja zal wel goed komen hoor, maar is nu gewoon moeilijk... Ze naaien je waar je bij staat omdat je getrouwd bent. Sinds ons huwelijk doen ze zo moeilijk... Grrrrr... Niet beseffend dat mijn man in de WW zit in de winter... Mis dan al 300 euro, maakt niet uit komen nog goed rond, maar niet als ze zulke belachelijke bedragen gaan vragen!! Die nog niet eens kloppen ook...

Ja komt het vaak ook... Onze overbuurman is miljonair en wint gewoon staatloterij :$

18. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ennnnnn hoe gaat het met je eitje???

Meen je niet van de overbuurman :$. Tja geld zat om veel loten te kopen he. Pppff.

19. Pearl Amor

Haha ja die heeft geld zat...

Mijn eitjes zijn niet gegroeid, moet nog even door spuiten met deze hoeveelheid...

20. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Balen dat je nog ff door moet spuiten. Hoop dat je eitje snel groeit en springt. Wanneer moet je nu weer om te kijken?

Deel Deze Pagina