Prêt a pregnant-clubje ~klets topic~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ligakoekjuh, 21 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Friesin, hoe bedoel je dat met de ovulatie testen?!
    Die temp van jou haha...

Jennifer, ja echt heel irritant zulke mensen, kan daar echt niet naar toe, is vriendin van mijn man, maar wij zien die echt amper... Ik heb er moeite mee dat hun kindje gedumpt woord voor hun verslaving!!

Ligakoekjuh, ik hoor goede dingen over WW..

Ik moet er nog zeker 30 kilo af krijgen... Ben dat gewicht ook aangekomen 6 jaar terug door medicijnen... Merk dat het mij in de weg zit, dus nieuwe jaar ga ik weer meer opletten dat ik op vaste tijden eet, want dat is mijn probleem... Kan smorgens niet eten, en ook smiddags vergeet ik het gewoon!!!

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland

Dat is het probleem vaak. Dat mensen overdag bijna niks eten en in de avond meer en slecht. Je stofwisseling komt dan niet op gang. Goed voornemen voor het nieuwe jaar meis. Medicijnen zorgen idd vaak voor gewichtstoename. Ik kwam ook aan door medicijnen tegen de zenuwpijn (eigenlijk voor epilepsie. Lyrica). Ben er dus snel mee gestopt. Hihihi. Het gaat je gewoon lukken Pearl. Als je het wil. Lukt het je. En niet te drastisch. Jezelf af en toe wat lekkers gunnen. Dan hou je het beter vol.

Ik hoop voor jullie dat jullie de strijd tegen de kilootjes snel gaan winnen. Jullie kunnen het:)

3. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik kon me niet beheersen lieve meiden. Heb net een testje gedaan en ik zie een licht streepje. Wat denken jullie????

Ik word gek

4. Pearl Amor

Ik zie ook een lichtstreepje, ik hoop voor je dat hij donkerder word. Moet je maandag nog een keer testen...

5. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ga maandag zekerrrrrrr weer testen. :D. Morgen sushi eren. Denk dat ik de rauwe vis maar weg laat deze x. Hihi.

Hoe gaat het met je oog? Al de betere kant op hoop ik.

6. Pearl Amor

Mijn oog gaat beter...

Ga je naar een restaurant? Of thuis sushi eten?
    Ik had gelezen dat je shushi mag hebben ook met rauwe vis als deze maar vers is...

7. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Wat fijn dat je oog opknapt:)

Gaan naar een restaurant. Dus neem het zekere voor het onzekere denk ik. :D. Al staat shabu shabu wel goed aangeschreven. W eten er zeer regelmatig.

8. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Oooooooooh meis!! Het zal toch niet hihi. Ik feliciteer je al voorzichtig. Indd verstandig om geen rauwe vis te nemen;)

9. Pearl Amor

Het is beter als je idd niks met rauwe vis pakt ;)

10. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik neem alleen de tempura dingen. Ben gek op sushi maar wil geen risico nemen.
    Friesin. Ik word gek van het wachten. Vooral nu. Kan me voorstellen hoe jij je moet voelen. Geen ongi hoge temp maar geen positieve test. Damn. Heb met je te doen meis.

11. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Aaah dat is lief van je jennifer :). Maar mijn tijd komt wel!! Geniet maar lekker van dat van jouw, het is je zo gegund! Wat zei je vent??? Hihi

12. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Pearl, fijn dat het beter gaat met je oog:).

13. Pearl Amor

Friesin jou is het ook gegund meid...

Jennifer ben ook wel benieuwd wat je vent er van vind...

Ik ben aan het proberen wat natuurlijke middelen te gebruiken deze cyclus even geen clomid, dus ben benieuwd...

14. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Het is jou net zo gegund hoor. Jullie allemaal trouwens:)

Mijn vent ziet een licht streepje maar gelooft het pas als er duidelijke streep staat of op de cb zwanger. Hij is zoooooo nuchter :D

15. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Hè meis. Ik hoop dat de natuurlijke middelen gaan werken. Zou toch een giller zijn. Je doet de uienkuur toch?? Ben echt benieuwd. Ik vind de reacties van sommige vrouwen op dat topic echt achterlijk. Wat zijn er toch rare mensen.
    Ik geloof er wel in helpt het niet. Dan is dat ook geen drama maa je hebt het wel geprobeerd. Spannend hoor. Ik blijf het graag volgen.

16. Pearl Amor

Ja idd baat het niet dan schaad het niet...
    Ik ben zelf erg sceptisch, maar tja als het helpt is het super...

17. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Overal voor open staan! Baat niet schaad niet!
    Het is natuurlijk dus slecht kan het zeker niet voor je zijn.

Wat zijn jullie toch lief meiden! Dit is dus ook één van de redenen waarom ik een profiel heb aangemaakt. We begrijpen elkaar en willen allemaal hetzelfde. Hihi heerlijk:). Vind het echt fijn dat ik hier terecht kan met al mijn vragen of als ik even mijn ei kwijt moet.

Bij manlief kan dat natuurlijk ook, maar die staat er wat anders tegenover. Helemaal niet raar, iedereen ervaart het op zijn of haar eigen manier:).

Bedankt meiden!

18. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Jij bent een schat:). Wat je geeft krijg je ook terug.
    Vind het merendeel leuke meiden maar zitten ook een paar bitches tussen. Maar gelukkig kan je je uitzoeken wie je wel leuk vindt en wie niet:D

Mannen zijn gewoon anders. Die van mij is lief maar wat zwanger worden betreft ziet ie het allemaal wel. Maakt zich nergens druk over:p

Meis ik ben ook blij met jou en de andere meiden in deze topic. We slepen elkaar er wel door:)

Knufffff

19. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook ik zie een licht streepje !!! zou het??? :-D

20. Jennifer2106