Hallo , Ik ben al een hele tijd aan het denken om mijn tattoo te laten verwijderen , zijn er hier mensen die dit ook hebben gedaan , en zo ja hoe is het resultaat , wat waren de kosten en de duur van de behandeling en met welke laser is dit gedaan ? Alvast bedankt , groetjes ....
Een vriend van mij heeft zijn tattoo laten verwijderen, op zijn pols en in zijn nek. Dit moest ivm zijn nieuwe werk, bij de politie. Hij is al een paar keer heen gegaan en de tattoo is echt stukken lichter geworden, wel krijgt hij waarschijnlijk een litteken ervoor in de plaats. Ik weet niet hoe groot je tattoo is en waar die zit, maar realiseer je wel dat je er een litteken aan over houdt.
Hij is ongeveer 5 centimeter en staat op mijn schouder ... litteken is ook geen probleem zolang die tattoo maar weg is .. weet jij ook hoevaak hij terug is moeten gaan ?
Ik weet niet hoevaak hij heen is geweest, zeker nu al 4x denk ik. En hij is nog niet klaar, maar het gaat dan ook om 2 tatoeage's Maar hoevaak je heen moet verschilt per tatoeage, ligt eraan hoe groot die is, of het alleen lijnen zijn of ook ingekleurd en hoe je huid erop reageert. Wat voor tattoo heb je dan op je schouder?
Een gekleurd dolfijntje , dus ik denk dat ik ook wel vaak terug moet .. maar ik heb hem al 10 jaar en inmiddels is hij ook niet meer zo up to date vandaar dat ik hem wil laten verwijderen ..
Een vriend van mij heeft het ook laten doen, maar hoe en wat zou ik moeten navragen. Maar je wilt helemaal geen tattoo meer? Want anders kun je ook een cover-up doen.
Nee wil er helemaal geen meer .... ben het helemaal moe , vind het ook geen ramp als er een litteken overblijft , wil gewoon die tattoo weghebben
Hahaha , nou laten we dat maar niet doen , met naald en draad . Heb het al gegoogled maar ik was benieuwd naar de real life verhalen van mensen die dit hebben gedaan en hoe het resultaat was ..
Hier ook een ervaringsdeskundige! Is wel al een hele tijd geleden hoor....een jaar of 10 al! Ik had een tattoo die zo'n 10 cm. groot was en niet ingekleurd. De eerste paar keren kostte dat toendertijd 150 gulden per behandeling( die was om de 4/5 weken) De tattoo werd op den duur minder zichtbaar en toen werd de prijs ook wat goedkoper, maar al met al was ik zeker 2000 gulden kwijt. Maar ik heb er totaal geen spijt van, ik heb ook geen duidelijk zichtbaar litteken,alleen als je het weet dan zie je het! Dit verschilt ook per persoon, mijn vriendein heeft het ook laten doen en bij haar zie je het veel beter, maar alles beter dan die lelijke inkt Succes, ik hoop dat de tarieven niet al te veel gestegen zijn!
Nou de tarieven zijn ongeveer nog hetzelfde , je hebt zo'n 10 behandelingen nodig en kost rond de 90 euro per keer ... dus nog zo'n 1000 euro bij elkaar ... ben blij om te horen dat je er bij jou niet zoveel meer van ziet ..
Ik heb ook gehoord van andere alternatieve dan de laser. Mijn vader heeft toen tegen mij verteld zijn tattoo te verwijderen met een pleister of pastasoort, helaas is hij kort daarna plotseling overleden dus kan je niet de ervaring vertellen. Ik heb even gegoogled: verwijdering tattoo zonder laser. En kwam op een site waarbij ze een soort pasta gebruiken die de inkt naar de huidoppervlakte trekt..weet niet of het iets is, en misschien wel goedkoper dan de laserbehandelingen.. http://www.beautytouchstudio.be/rejuvi.htm Denk als je even verder zoek wel meer informatie kan vinden, succes ermee!
ik heb ook een tattoo op men schouder , ik vind hem afschuwelijk , ik vind het totaal niet bij mij horen, en zou hem echt heeeeel graag weg hebben , ooit laat ik die ook verwijderen, is ook verschrikkelijk lelijk gezet daarmee misschein ,heb hem nooit mooi gevonden. daarom was ik hier ook nieuwsgierig aan het meelezen hihi
Ik heb zelf een zwarte panter net boven mijn billen....maar gelukkig onder mijn broek. Je ziet hem alleen als ik buk of een erg lage broek aan heb. Ik heb hem laten zetten toen ik 15 of 16 was, een impulsieve ondoordachte actie. Nu zou ik nooit meer zo'n tattoo laten zetten. Maar hij is gelukkig nog niet zo lelijk dat ik hem weg wil laten halen, zoveel geld heb ik daar niet voor over. En ik zie hem gelukkig ook niet elke dag
Ik heb een tattoo op mn onderrug een naam en daar heb ik al in totaal of 6 of 7 laser behandelingen gehad. Zo pijnlijk was het niet, ff doorbijten en kreeg ook speciaal zalf mee van de huisarts , dat verdovend werkt. Nu moet ik nog 1 of 2 keer en dan issie helemaal weg, geen littekens ofzo hoor, gewoon weg. Nu ben ik zwanger en mag ik wel laseren, maar toch wacht ik eventjes. (Geduld is een schone zaak he haha). Dus ongeveer eind dit jaar ofzo ga ik de laatste behandelingen laten doen. Mijn tattooage is ongeveer 8 cm breed en in de lengte3 cm. Zijn sierletters in totaal 6 letters in het zwart. Ik moet er 60 euro voor betalen bij elke behandeling. In totaal ongeveer 9 behandelingen. Groetjes, Mandy