In oktober ga ik met het vliegtuig naar Disney toe. Ik probeer uit te zoeken hoe het vervoer van het vliegveld naar Disney is, maar heel duidelijk is alle info niet. Is hier iemand die ooit op deze manier Disney heeft bezocht? We slapen btw in een appartement van Disney.
Er gaat een metro vanaf daar naar disney village. Als je uitstapt en naar buiten loopt zijn er veel pendelbussen. Welk app verblijf je?
Ik ben jaren geleden eens met het vliegtuig geweest en toen stond erop het vliegveld een Disney bus klaar die om de zoveel tijd reed. Maar die ging meteen door naar alle Disney Hotels. Weet je je zou eens op dit forum moeten kijken: Disneyland Paris Fans Hier kan je eigenlijk elk antwoord vinden die je zoekt.
In adagio val d'europe. Ben vandaag even langs het reisbureau geweest en snap het nu. Er rijden idd pendelbusjes maar die rijden langs de hotels en dan pas naar het park. Vanuit daar moeten we dan nog de pendelbusjes naar de appartementen nemen. Teveel gedoe. Ik heb een kaart van het metro stelsel gekregen en we kunnen vanaf get vliegveld met 1x overstappen naar het appartement en dan met een pendelbusje naar het park. Dus dat is wel handig. Nu kan ik alles tot in detail plannen. Vooral de terugreis. We vliegen 20.15 uur terug en willen zolang mogelijk in het park blijven natuurlijk Dus dat betekent spullen mee naar het park en daar in een kluis doen. Vantevoreb online al ingecheckt hebben en dan vanuit het park de metro naar het vliegveld pakken. (als t goed is directe verbinding)