rainforest cafe disney village

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Soofje, Sep 8, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Soofje

Soofje Actief lid

Apr 6, 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    In de herfstvakantie zijn wij van plan om naar disneyland parijs te gaan,
    Nu hebben we het rainforest cafe gezien, en leek het ons leuk daar keer te gaan eten.
    iemand hier daar bekent mee?
    is het leuk voor onze jongens? 4,6 en net 10 jaar oud?
    ben benieuwd

2. Zohra

Zohra Fanatiek lid

May 20, 2015
    2,005
    322
    83
    Ik ben daar voor het laatst geweest ongeveer 5 jaar geleden, maar het zal waarschijnlijk niet erg veranderd zijn. Er is in ieder geval een groot aquarium bij de ingang, dat is al leuk om naar te kijken. Verder is het hele restaurant in jungle thema, en eens in de zoveel tijd gaan de beesten ook geluid maken en een beetje bewegen. Best leuk voor kinderen denk ik.
    Wel reserveren want het zit altijd vol, en het is ook nogal geprijsd :(

3. KleineLai

KleineLai VIP lid

Dec 30, 2017
    14,233
    28,223
    113
    Volgens mij is die dicht ivm renovatie. Maar misschien is hij nu alweer open.

4. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

Aug 31, 2012
    4,175
    1,602
    113
    Female
    Erg leuk, reserveren alleen niet mogelijk, ze bedienen gewoon op plekken vrij. Maar als je redelijk op tijd gaat eten, uur of 17, 17.30 kun je meteen terecht is mijn ervaring.

5. Espoir

Espoir Fanatiek lid

Feb 28, 2013
    1,670
    768
    113
    Een van de leukste restaurants in/bij Disney! En lekker eten!

Hakuna matata in het park zelf vind ik ook een aanrader, maar dat is een self order restaurant. Dus geen bediening aan tafel maar bestellen aan een corner. Maar wel erg leuk

6. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    Leuk restaurant en lekker eten. Grappig cocktails ook met halloweeen tijd.
    Reserveren zeggen ze altijd dat het niet kan. Wij hebben toen via googlr een telefoon nr gevonden en wel gereserveerd
    Als je vroeg gaat dus ong 1700 heb je meer kans op plek. Na de parades in het park word het drukker dus vana 18.15 ong. Franzen en eigenlijk de meeste andere landen eten later dan wij nederlanders. Dus bij vroeg heb je meer kans in alle restaurants . en erna is het in het park rustiger dus kortere tot geen wachtrijen.

Share This Page