Pff meen je niet...dit kan alleen maar positief uitslagen met een beetje geduld,toch? veel sterkte met u traject!x
Dames, weten jullie dat jullie nu in de LOUNGE zitten?? Hier wordt van alles besproken, maar geen baby, kids, zwanger worden etc... Even melden en je topic wordt verplaatst!!!
Haha jeetje wat een gezeur zeg.. "melding van maken" pfft.. als je niet in de topic wil lezen, doe je het toch niet.. Sorry, kan ik slecht tegen. @gezellige groepje; in de lounge of in weet ik welk onderwerp we wel mogen. Ik vind het hier gewoon gezellig. Ik wacht eerst ff af voor ik mn nummer geef Bedankt voor jullie medeleven! Ga zo belletje wagen voor een eerste afspraak spannend!!
Waarom is fit niet tof als ik vragen mag??? Je kunt ook gewoon degene die dit heeft aangemaakt effe vriendelijk hierover aanspreken waarom dat je dit "niet tof" vind ...in plaars van te roepen dat je dit gaat melden.snap u reactie niet goed
Op zp zitten helaas ontzettend veel meiden voor wie het zwanger worden (en blijven) niet lukt of een zwaar traject is. De lounge is de plek waar zij niet geconfronteerd worden met alles wat met baby’s, zwanger worden etc te maken heeft. In de lounge kun je kletsen over van alles en nog wat... Ik wens jullie allemaal heel veel succes!!
Oh, mijn excuses in dat geval! dat werd mij niet duidelijk na het lezen van de introductie van "de lounge" Sorry
Kan gebeuren toch... als er een topic verkeerd staat, dan wordt dat door andere leden gemeld. Zo blijft het forum overzichtelijk voor ons allemaal.
Dat wist ik dus echt niet!!hiervoor mijn oprechte excses, sorry...wist niet dat dit vermeld was in het reglement... (
Hoe weet je nou of je een topic niet wil lezen als je hem niet hebt gelezen? Je moet hem gewoon goed plaatsen.
Kan iemand mij alstublieft even vertllen waar ik het reglement kan lezen van een bepaald forum?kan het nergens vinden...