Die smileys lijken mij wel handig. Gelijk duidelijk. Ik ben blij dat we het nu weer kunnen doen als we zin hebben en niet als het moet haha.
Niet zoveel activiteit meer hier hé? Maar ik ben ontzettend blij en ook nog een beetje beduusd van het nieuws dat we in verwachting zijn!! Wilde dat in dit 'ouwe NOD groepje' toch nog even delen.. hoe is het anderen vergaan deze ronde?
Gefeliciteerd meid. Fijn om te horen. Over 7 dagen Nod volgens app maar had mijn ei al de 21ste dus snap er niets van.
Wat fijn om wat van je te horen! Hoe voel je je nu? Eerste intake en echo ook al gehad? Bedankt ook voor de felicitatie
Ik ken ze allebei niet, maar hoop niet voor je dat je inderdaad een veel langere ronde hebt en dat ze het bij het verkeerde eind hebben.. afwachten, spannend weer!!
Afgelopen maandag kloppend hartjes gezien en intake gehad. Nu heerlijk op een roze wolk met als nr1 klacht moeheid. Daarmee lichte maagklachten maar als ik goed rust valt dit mee. Tot nu toe gaat het dus prima. Heerlijk rustig afwachtend op volgende echo over 2 weken alweer.
O wauw.. echt geweldig dat je al zo snel twee echo's krijgt, joh!! Heel fijn dat alles goed was en je het hartje zag.. jeetje, dat is toch eigenlijk ook een wonder op 2cm grootte?! Dan kan ik me soms zó verbazen over de techniek En net wat je zegt.. rust is het beste voor je vermoeidheid, dus ik wens je een mooi rustig weekend toe