Nou ik heb wel een echo om pcos vast te stellen en mocht clomid afhalen na 10 dagen primolut en een afspraak over 7 weken. Ik lees hier altijd over follikelmetingen etc. Fijn trouwens nutts dat het op de goede weg is! Ik denk dat ik maar ovulatietesten gebruik zodat ik het dan zelf kan bekijken of er wel een eisprong is. ja pfff die miskraam was erg vervelend, maar helaas zit die kans er altijd in denk niet dat ik ooit nog een onbezorgde zwangerschap heb. Maar goed eerst maar weer zwanger worden. Het is wel balen dat die clomid zijn werk niet bij jou doet vlindertjeh. Ik hoop dat die clomid 50 meteen raak is voor mij het duurt allemaal zo lang en ik wil er niet mee bezig zijn maar het feit dat ik en 3 collegas samen zwanger waren en ik nu dus niet meer helpt ook niet echt.
Hey allemaal, Mag ik ook meepraten?? Ik ben 25 en vl 27. Sinds januaria is bij mij PCOS vastgesteld. Inmiddels 2 rondes Clomid gebruikt (50 en 100 mg). Helaas nog zonder succes. Ik denk dat mijn lichaam resistent is voor Clomid ofzo. Nu 10 juni terug naar de gynaecoloog om te praten over een verdere behandeling. Zelf wil ik liever geen Clomid meer omdat ik vrij veel last heb van bijwerkingen en omdat het tot nu toe niet helpt.
Wat willen jullie een besloten clubje of hier verder kletsen? ja ben echt blij nu duimen voor woensdag en ik hoop dat ze op mijn werk niet te moeilijk doen want ze werken niet echt mee
Hey,,, Ik heb even een besloten clubje aan gemaakt (als het gelukt is... onder de zelfde naam). Ik heb jullie toegevoegd als vriend zodat ik jullie daarna kan toevoegen (denk ik hah) @schildpadje: ja als ik provera (voor ongesteld te worden) slikte moest ik op dag 3 van ongesteldheid komen en daarna pas beginnen met clomid.. Van dag 10 tot 20 om de dag een fm... Hopelijk slaat de clomid direct bij je aan!!! Das dan ook vervelend dat je dan je collega's erover hoort praten en je eigenlijk mee wilt praten (en had kunnen praten) @mz25 welkom!!! Vervelend dat clomid niet aanslaat!!! Fijn dat je meteen een nieuwe behandeling methode krijgt en niet eerst nog 150 clomid moet proberen!!! Alleen het wachten tot 10 juni duurt lang!! @nutts : vervelend op het werk!! Herkenbaar... Ze zijn wel medelevend en luisteren maar zodra je aan de planning komt... Pff gelukkig heb ik onregelmatige werktijden...
Hoi dames, Als jullie het goed vinden, dan klets ik ook met jullie mee?! Ik zit op dit moment niet in de mmm. Wij gaan in 2015 weer beginnen. Wel heb ik best wat ervaring na 3,5 jaar bezig te zijn geweest voor onze dochter. Ik merk dat ik behoefte heb aan weer eens over de behandelingen kletsen, net als ik deed toen ik in de mmm zat. Ik hoor wel van jullie of ik bij het groepje kan aansluiten of als jullie het idee hebben dat ik er niet bij pas(omdat ik niet in de mmm zit). Wees vooral eerlijk!
Hey... Het clubje is aangemaakt maar nog niet iedereen zit erbij.. Hoop dat we daar verder kunnen praten Welkom MyMiracle,,, ik heb je ook toegevoegd... Dat je niet in de mmm zit zegt niet dat je er niet over wilt praten de club is voor iedereen die wilt praten.. Iedereen zit in een andere fase/ behandeling...
Heey allemaal, Ik zit nu een half jaar in de MMM. Heb in jan 2013 een vroege miskraam gehad. Mijn cyclus was altijd erg lang daardoor terecht gekomen bij de gyn. Doormiddel van onderzoeken blijkt dus dat ik ook PCOS heb. Deze maand een fertiloscopie gehad; 1 eileider dicht en 1 open. Bij mijn vriend is alles goed gelukkig. Nu moet ik gewoon weer 6 maand door met clomid 100mg. Maar merk nu wel dat het emotioneel beetje zwaar word. Zocht eigelijk dus ook een plekje waar ik mee kon praten. Hoop dat ik nog mee kan kletsen!?
Hallo Dames, Graag zou ik ook mee willen kletsen met jullie als dit nog mogelijk is Zelf weet ik sinds december 2013 dat ik PCOS heb. In mijn onderschrift is een beetje te lezen op welk punt we nu zitten met de behandeling. Ik zal niet mij hele verhaal meteen hier neerzetten omdat ik niet weet of jullie nog plek hebben voor een gezellige kletser
Welkom voor alle nieuwe mee kletsers! ik ben vandaag geweest en had een eicel van 18mm en 1 van 16mm pregnyl spuit gehad om 13 uur. wanneer kunnen we nu het beste klussen?
Ze vertellen mij altijd dat er na 24 tot 36 uur nadat je de pregnyl gezet hebt je eisprong is. Maar het is natuurlijk wel goed als er alvast wat zaadjes klaar liggen wanneer je je eisprong hebt. Dus ik zou vandaag in ieder geval klussen en morgen ook nog een x. Ze zeggen in het zkh dat om de dag genoeg moet zijn maar ik heb altijd het gevoel dat ik dan mijn ei mis ofzo
Hallo SiCha en knorrie24... Ik heb jullie ook in de club toegevoegd dus klets daar maar lekker mee tell your stories maar fijn mee!! Nu is de groep wel echt vol om een beetje overzicht te houden.... @nutts woow goed nieuws!!! Ikzelf spuit (nog) niet.. Maar tegen mij zeiden ze als een eitje is gegroeid en je moet het andere spuiten dan moet je dezelfde avond nog klussen (kreeg keuze spuiten of leo en uitleg erover) OjA kom gezellig in de club praten
He knorrie 24.. Handig dat onderschrift... Heb het eindelijk gevonden hoe het moet... Is wel handig...
Hallo Dames, fijn dat dit clubje bestaat. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden maar zou graag meteen al een vraag willen stellen. ik heb pcos, en we zijn d.m.v. hormooninjecties aan het proberen zwanger te worden. Nu heb ik op 28-05 de ovitrelle moeten spuiten, en heb ik de 31e mijn eisprong gehad ( ook gevoeld). gisteren kreeg ik ineens een bloeding, maar is niet zo erg als een menstruatieterwijl ik normaal een langere cyclus heb en zaterdag dus pas mijn NOD zou kunnen hebben).Omdat ik op dag 3,4 of 5 van de menstruatie moet beginnen met spuiten maakt dit het enorm lastig. mocht dit een innesteling zijn kan ik uiteraard niet beginnen met spuiten, maar als het toch een menstruatie zou zijn, en ik begin niet met spuiten moet ik dadelijk weer met provera beginnen waar ik enorm ziek van word en zijn we weer 1 1/2maand verder voor onze nieuwe kans. (begrijp me niet verkeerd, ik ga echt niet spuiten als er een kans bestaat dat het een zwangerschap zal zijn) hebben jullie hier ervaringen mee? en zou dit een innesteling kunnen zijn? Graag hoor ik over jullie ervaringen. Groetjes Saskia
Hoi hoi dames Kan ik nog met jullie meekletsen..ik zal me verhaal toch even opschrijven Ook bij mij is pcos vastgesteld dmv een echo.. na een 2e afspraak met de gyneacoloog zag zij dat er wel een eisprong plaats gevonden heeft, en dat ik nu dus moet afwachten of ik ongesteld word of zwanger ben.. mocht ik ongesteld worden dan moet ik bloed gaan prikken op de derde dag van mijn menstruatie en daarna met medicatie starten... wij hebben een zoontje van 3 en ik ben al bijna een jaar gestopt met de pil Groetjes