Wie van jullie kijkt er ook naar praatjesmakers? Ik vind dat zo'n leuk programma he, lach me werkelijk van de bank af! Dat jochie die karaoke ging zingen, geweldig! Welk liedje ga je zingen? Reeterigje Wat? Reeterigje, ja ik zeg het verkeerd! Oh Rijtuigje! Hahahaha Haha lig gewoon weer in een stuip hier, doet pijn aan mijn buik! Wat heeft die Elle van Rijn trouwens ook leuke kinderen! Ze is toch zwanger van de 4e?
Ja, ik ook 't ook altijd! Geweldig. Alleen gisteren toevallig niet gezien (helemaal vergeten). Een paar jaar geleden was er een jongetje, Kane geloof ik, en die had een onzichtbaar vriendje. Als ik er nu nog aan terug denk moet ik weer lachen. Dat vriendje kwam uit Amerika, en heette Craig. En dan vroeg die Kane aan hem: Heey Craig, hoe vind je 't hier bij Praatjesmakers? En dan zelf er achteraan, met zo'n scheve mond alsof 'ie aan 't buikspreken was: gaaf! En toen vroeg Jochem van Gelder: ik kan zeker niet met hem praten? En toen zei hij: Jawel hoor, Craig kan ook Nederlands. Hmm, nouja, je had 't waarschijnlijk zelf moeten zien Maar 't was echt geweldig! Ik ben trouwens ook al 2 keer met oppaskindjes daar naar de studio geweest om de opnames bij te wonen, erg leuk!
Jaa die aflevering was leuk met ellen van rijn. Ik zat met tranen in mijn ogen toen dat meisje ging zingen. Meestal vind ik het wel leuk, hoewel er ook weleens ontzettend aanstellerige kindjes bij kunnen zitten. Daar houd ik niet zo van.
ik ga jullie pret even bederven helaas Ik vind het een verschrikkelijk programma. Ik heb altijd het idee dat die kinderen dan ineens alles mogen zeggen en dan is het leuk. En als er een bn-er wordt geïnterviewd krijgen ze alles via een oortje toegesproken. Ik kan daar echt niet om lachen, het is niet spontaan.
Ja maar ik heb altijd het idee dat ze op tv alles mogen zeggen terwijl het thuis niet mag. Ik hou trouwens ook niet van die reclames waarin kinderen zitten die dan van alles moeten opzeggen. Zo gemaakt.
Ja idd, irritante reclame! Wat nou koekje afpakken. Hier geven en naar je kamer. Ben je helemaal gek geworden.
Ik vond het vroeger leuk maar nu ik zelf een praatjesmaker heb vind ik het een stuk minder leuk. Ik heb elke dag die leuke praatjes en van je eigen kind is dat toch echt het leukste.
Ik vind het ook erg leuk. Elle van Rijn heeft ook leuke kinderen! En ze is inderdaad zwanger van de 4e, maar daar hebben ze het niet over. Volgens mij was ze daar wel al zwanger! En ik vind het ene kind ook leuker dan de ander. Pas was er eentje die over discriminatie zei: een mens is een mens, en wat voor kleur je hebt maakt niet uit! Kijk, dat kan ik nou waarderen, dat betekent goeie opvoeding