Dit filmpje kwam ik per toeval net tegen op you-tube... Ik kon het niet droog houden... Wat een super mooi filmpje gemaakt door de ouders van dit kleine kereltje. http://www.youtube.com/watch?v=EuLpOvQGwA0
Is dat dat filmpje wat toen ook bij Oprah te zien was? (ik durf het niet meer te kijken, de vorige keer toen ik het zag, bij Oprah dus, moest ik zo ontzettend huilen). Maar idd, een prachtig filmpje
de tranen stonden in mijn ogen :'( wat een prachtig filmpje en hoe papa zo goed dat kan verwoorden/praten !
ik heb ook niet nog een keer gekeken, want ik denk dat het idd het zelfde filmpje is, was erg emotioneel inderdaad.
Pff echt erg.. Zit hier ook te huilen Maar wel prachtig dat ze toch 3 maanden van hun zoontje hebben kunnen genieten terwijl hij volgens de wetenschap nooit zou kunnen leven..
Is inderdaad het filmpje van in Oprah... Gewoon onvoorstelbaar prachtig... heel mooi maar ook ontroerend... snif snif
Ik heb het bij Oprah gezien! Hield het ook niet droog...en Oprah ook niet trouwens. Echt een ontroerend filmpje.