Hoi! Ik ben sinds kort zwanger van mijn tweede en ik ben erg benieuwd of ik een juli baby ga krijgen of een augustusbaby. Ik denk zelf het laatste van mijn zoontje kwam ook 10 dagen te laat! Hoe was dat bij jullie? Groetjes! Suus
Hoi, Nou ben nu ook zwanger van de tweede en natuurlijk vind ik dit wel een intressante topic. Mijn dochter kwam 2 dagen te vroeg. Groetjes Anna.
Ik ben zelf pas zwanger van de eerste, maar bij mijn moeder kwamen alle 4 de kinderen 10 tot 20 dagen te laat.
Ik ben ook zwanger van de tweede en mijn eerste was ook toevallig tien dagen te laat.. Dus ben ook wel benieuwd of deze ook te laat komt.... spannend kunnen wij het hier bij houden.... als het zover is dan meld ik mij ....
Ik ben zwanger van ons derde wondertje,en vraag me ook af wanneer deze geboren gaat worden. Mijn eerste kwam 14 dagen te laat,en de tweede kwam juist goed 14 dagen te vroeg......dus gaan we nu maar voor precies de uitgerekende datum
ik ben 6 jaar geleden na psies 39 weken bevallen zou ik nu ook erg mooi vinden maar dat heb je niet voor het zeggen ik geloof dat mijn schoonzusje bijna werd ingeleid bij der eerste en de 2e kwam op tijd dus ja