Kind met sondevoeding van terras Dolfinarium gestuurd - AD.nl Echt bizar dit, heb zelf een dochter van 2,5 jaar met enkel en alleen sondevoeding, denk dat als wij dit waren geweest dat die beveiliger had gezwommen met de dolfijnen niet normaal!
Ik vind dit soort nieuwberichten echt bizar! Wat zijn dat voor mensen die daar over klagen!? En die beveiliging...... Triest.
Ik vind het heel erg.....Wij hebben ook een kindje met een sonde nu gelukkig een peg sonde dan valt het niet zo op.....maar er zijn gewoon walgelijke mensen op deze aarde bah!!!!!
Toch te triest voor woorden. Die beveiligers hebben ook het verstand van garnaal. Ze hadden die brutale klagende vrouw bij de 3-doornige stekelbaarzen moeten gooien en de familie een bakkie koffie aan moeten bieden. En excuses dat er zulke kleindenkende mensen in het park worden gelaten.
Ik wordt er gewoon verdrietig van als ik het lees. Die klagende vrouw had van het terras gestuurd moeten worden!
Die beveiliger die zo'n klagende muts gelijk geeft.. wat een achterlijke idioten, allebei. Schandalig dit.
Kleingeestige vrouw die zelf nog nooit iets heeft meegemaakt of ergens voor heeft moeten knokken. Die hebben vaak het minste begrip. Trut!
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je hierover klaagt. Wat een rare situatie zeg, en super naar voor de betreffende familie.
Ik snap ook niet goed wat er precies onsmakelijk is aan sondevoeding. Ik zie dingen op sommige terrassen voorbij komen die onsmakelijk zijn ja, en daar hoort sondevoeding niet bij. Bah! Kortzichtige mensen op de wereld......
Verschrikkelijk! Echt geen woorden voor. Ook dat er gezegd word dat zelf meegebrachte consumpties niet genuttigd mogen worden.. wat moeten de ouders dan? Eten geven wat ze daar kopen zodat het kindje heel ernstig ziek kan worden?(ze krijgt niet voor niets sondevoeding!) Of gewoon maar niks geven zodat t kindje dood gaat van de honger? Ik vind het echt te zot voor woorden! Je zou die mensen toch bijna zelf een sonde toewensen om te laten ervaren hoe het voelt! Wat zijn er toch nare mensen op de wereld, zo DOM en onnadenkend! Arme ouders en arm kindje!
Hoezo is sondevoeding ook onsmakelijk? Sorry hoor, dat zie ik echt niet. Ik denk dat die klagende vrouw een verwende sneuneus is die een reality check kan gebruiken in haar prinsessenbestaantje. En die bewaker mag wel even een paar hersencellen kweken.