Omdat we een bakfiets willen kopen, bied ik hierbij mijn geweldige Cortina Roots moederfiets aan, in de kleur lichtblauw. Ik heb de fiets pas een jaar en hij verkeert in zeer goede staat. De fiets is zeer stabiel door o.a. dubbele standaard en stuurvergrendeling, maar rijdt toch heerlijk licht. Ben je op zoek naar een trendy moederfiets, dan moet je absoluut aan deze Cortina denken. Het voorzitje van Qibbel in frisse kleuren is inbegrepen. Graag serieuze biedingen, alvast bedankt voor de reacties!
Zal ik z.s.m. doen, maar voor het idee kun je alvast even Googlen op Cortina Roots moederfiets S1 2011 blauw. Ik woon in Rijswijk, vlakbij Den Haag. Fijne avond!
Wat leuk een mede Oud-Rijswijkse! Qua prijs vind ik het lastig om daar iets over te zeggen, ik heb inclusief accessoires rond 700 betaald. Verwacht natuurlijk niet hetzelfde bedrag, maar wel een mooi bod. De fiets is een jaar geleden gekocht en heb er sinds eind vorig jaar niet meer opgefietst. Eerst niet vanwege het weer en later niet vanwege mijn grote buik!
haha grappig he,waar woon je ongeveer? misschien kennen we elkaar wel van gezicht Woon om de hoek h.erenstraat. Volgens mij is hij te hoog voor mij heb op google gekeken en was alleen maat 56 inch te krijgen. Moet echt maat 47 of kleiner ben maar een kleintje
Oh, ik ben ook een kleintje, hoor: 1.60 m schoon aan de haak! Woon aan de G.eestbrugweg, heel dichtbij dus... Fiets is zeker niet te hoog, was ook voor mij een belangrijke overweging destijds. Hoor wel van je!
is zeker dichtbij! Ik ben 1,54 moet een fiets hebben van 47 inch liefst nog kleiner. We hebben er hier 1 staan van 47 inch is nog iets te groot
heb je een foto en wat vraag je voor de fiets? ik ben opzoek naar een moederfiets een nieuwe is helaas niet betaalbaar op dit moment.