Is slechter in bed, dikke vrouwen zijn beter in bed en NL vrouw met maatje meer het gelukkigst....... Vrouwen met dikke billen zijn slimmer en gezonder Mannen met een dikke nek zijn slecht in seks Dikkere vrouwen zijn beter in bed Nederlandse vrouwen met een maatje meer zijn gelukkiger Yeah voor mijn dikke billen, maatje(uhum heel wat maatjes) meer en man met dunne nek! Wat een vrij partijen hebben wij..... En dan hebben we ook nog een dochter dus zijn we uber knap
Jeetje wat een onderzoeken Als ik hier vanuit moet gaan ben ik dom, ongezond, slecht in bed en ongelukkig. FML
En ik ben juist heel goed in bed en heel slim. Ja ja.... Dat ik gelukkig ben met een grote maat kan ik niet zeggen...
hahaha ik heb wel een ronde kont maar heel dik niet, ben dus ws gemiddeld dan. Gelukkig heeft mijn man wel een dunne nek
Nou ben gelukkig slim en gezond pfieuww... Mijn n.eukertjes (oh dat klinkt wel heul fout)ook nooit horen klagen...
Whoehoe, dan ben ik ook slim en gezond. En goed in bed.... Nu nog op zoek naar een man met een dunne nek Maarre.... er staat dus dat dikkere vrouwen beter zijn in bed omdat ze beter hun best doen Dat vind ik dan weer wat tegenstrijdig eerlijk gezegd. Ik ben een ontzettende jojo en echt niet dat ik beter mn best doe op het moment dat ik zwaarder ben dan normaal gesproken. Klopt ook niet helemaal met dat vrouwen met een maatje meer gelukkig zijn lijkt mij. Want als je gelukkig bent met jezelf dan voel je toch ook niet de behoefte om meer je best te doen dan gewoonlijk Het is geven en nemen in bed, dat moet van twee kanten komen.
Ik wil vast niet weten hoeveel weggegooid geld aan dit soort onzinnige onderzoekjes is gespendeerd. Dat hadden ze kunnen besparen en in echt goede onderzoeken kunnen steken.