Prachtige fotoserie van echte moeders-"a beautiful body"

Discussie in 'De lounge' gestart door titania, 25 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Maar niet mooi en smerig zijn 2 verschillende dingen he?

2. zwaantje1985

zwaantje1985 Actief lid

9 apr 2013
    316
    1
    0
    Prima, is het niet smerig.. :D

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

Snap je eigenlijk wel in wat voor context het word neergezet "a beautiful body" en wat de achterliggende gedachte is?
    Duidelijk niet, maargoed dat geeft niet.
    Dat jij straks na de bevalling naar jezelf gaat roepen terwijl je in de spiegel kijkt "gatsie", "SMERIG", moet je allemaal natuurlijk zelf weten
    maar ga nou niet andere vrouwen lastig vallen met die negatieve houding van je.

4. Minnimouse

Minnimouse Actief lid

15 nov 2009
    311
    0
    0

Snap je wel hoor ;) Smerig is misschien een wat harde bewoording, dat kan verkeerd vallen. Het zijn gewoon heel normale moederlijven die je overal in het zwembad kan zien. Puur esthetisch vind ik het zelf ook niet echt mooi. Al vind ik die met kinderen wel vertederend, het is gewoon een feit dat kinderen je altijd de mooiste vinden, heerlijk.
    Toch kijk ik persoonlijk liever naar Doutzen, haha, vind ik gewoon mooier om naar te kijken. Zie er zelf overigens meer uit als de dames in de fotoreportage, ik heb ik mijn 'strepen' inmiddels ook verdient ;) Vind het niet mooi maar kan ook niet zeggen dat het me verder bijster veel interesseert of onzeker maakt....
    Ga op het strand gerust naast Doutzen liggen, haha! Leuk contrast.

5. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik denk niet dat ie superstrak is. Ze houdt haar armen omhoog en trekt em in. Maar een echt dikke buik zal het niet zijn.

Het zal me een rotzorg zijn als ik een drie maanden buikje overhou na zwangerschap. Kan me wel voorstellen dat het niet leuk is of mensen vragen dat je zwanger bent maar dat zijn meestal niet zulke intelligente mensen;)

6. zwaantje1985

zwaantje1985 Actief lid

9 apr 2013
    316
    1
    0
    De achterliggende gedachte snap ik wel en had al gezegd dat ik die wel heel mooi vind!;)
    En er zijn genoeg mensen die mijn mening delen, alleen die houden hun mond.. ik ben gewoon eerlijk.. kijk er niet graag naar..

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dat er genoeg mensen zijn die het niet mooi vinden ja dat ben ik met je eens ( ondanks dat ik zo'n buik heb met mega strepen vind ik het niet mooi )

Maar vind het niet smerig.
    En denk een hoop andere ook niet.

8. Chaii

Chaii Niet meer actief

Dat is nou juist het hele probleem.
    Dit foto project is juist bedoelt om vrouwen een beter gevoel te geven en jij komt dan aanzette met die zeer negatieve houding van je waar niemand op zit te wachten.
    En nee je hoefd niet altijd heel eerlijk je mening op die manier neer te zetten zoals jij dat hier doet. Zeker niet in een topic als deze. ;)

9. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Mooie foto's! Ondanks dat ik heel jong moeder werd, kreeg ik straie. Bij de eerste zw alleen mijn borsten, en bij de tweede zw ook wat op mijn buik. Ik vind ze niet mooi, maar ze horen er nu bij. Net als het litteken van de keizersnede, en mijn ietwat lossere buik, mijn slappere borsten en de wat minder uitgeruste blik :)

Mijn favoriete foto is die vrouw in kleermakerszit die haar kindje de borst geeft. Zo lag mijn dochtertje ook graag. Prachtig!

10. zwaantje1985

zwaantje1985 Actief lid

9 apr 2013
    316
    1
    0
    Oke, nou daar hou ik dus niet van, de schijn ophouden :D

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mijn hemel als je dit al smerig vind..

Ik zou zeggen, kijk eens met een spiegeltje van onder de dag nadat je baby eruit is gesleurd incl inscheuren haha.

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb het zelf niet gezien ( wilde dat niet )

Maar als ik manlief moet geloven zag het er uit als een meeuw die plat gereden was:D

Dát is pas smerig:D:D:D

13. zwaantje1985

zwaantje1985 Actief lid

9 apr 2013
    316
    1
    0
    Dat word een hel :p

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Hier een paar dagen nadien hadden we het over een platgereden egel (tja scheren gaat ook niet zo handig he op zo'n slachtveld haha). Maar wat was ik blij na mn keizersnede, geen geloer naar mn doos :p

15. Chaii

Chaii Niet meer actief

Het heeft niks met de schijn ophouden temaken.;)

16. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ah, haha die is leuk. :D

17. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik vind t ook niet heel mooi.. Wel het idee erachter op zich.
    Zwangere buiken vind ik meestal ook niet zo mooi. Vooral als je gezicht en kont ook zwanger zijn ;)

En een beetje striae (behalve op buik) of bobbelbuikje is niets mis mee, maar echt een buik vol en helemaal uitgelubberd.. Nee, vind ik toch niet zo mooi.

Ben zelf door de zwangerschap eigenlijk niet veel veranderd van buiten, alleen van binnen en daar ben ik al helemaal niet blij mee!
    Striae en spataders had ik al ;) Als dat nou door de zwangerschap was gekomen of verergerd had ik t denk ik wel minder erg gevonden. Maar de zwangerschap heeft daar gek genoeg niets aan gedaan.

18. Minnimouse

Minnimouse Actief lid

15 nov 2009
    311
    0
    0
    HAHAHAHAHA! Ja of een ontplofte egel :D vond het vooral heel erg zielig voor mijn doos, eigenlijk :p

Wel ff benieuwd: waarom is het hier wel geaccepteerd om ongeschoren oksels smerig te noemen maar striae niet? Het is ook flauwekul om maar aan te nemen dat mensen met okselhaar een minder goede persoonlijk hygiëne hebben? Dat kun je helemaal niet weten n.a.v een foto van iemand met okselhaar....(Ik Ken iemand die uit regigieuze overtuiging niet scheert, douched ook 2x per dag) waarom is dat wel smerig en gadsie? :D
    Gewoon ff benieuwd hoor!

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Hier was ik bij de eerste 2 nog wel aardig in vorm nadien.. maar de derde heeft me tijdens de zwangerschap echt laten crashen haha. Bleek uiteindelijk ook 10 pond en kwam met een keizersnede, en ben blijven zitten met een soort dakje boven mn litteken.. ach ja. 3 kindjes rijker.

20. Minnimouse

Minnimouse Actief lid

15 nov 2009
    311
    0
    0
    @umm: ah zag al dat jij ook een egel had :D hihihi!

Deel Deze Pagina