Omdat ik dan ( ja sorry kom uit een grote stad en mensen in de tram met ongeschoren stink oksels met hun arm in een bomvolle tram boven je hangen ) Zulke associaties krijg. Iemand met striae heeft hoog uit over gewicht of is zwanger geweest en hangt niet met stinkende klots oksels boven mn hoofd. Als ik er niet naar wil kijken draai ik mn hoofd om
Omdat dit juist erom draait dat een vrouw mooi is zoals ze is, ook na de zwangerschap.. Het topic gaat erniet over of striae smerig is ofniet. De hele foto reportage is juist gebasseerd op het beter laten voelen van vrouwen in het algemeen over hun uiterlijk, nadat ze een kind hebben gehad. En dat moeders mooi zijn zoals ze zijn met gespierde buik en hangtieten, ofniet..
"A Beautiful Body" Project en dan de 2e foto! wel goed kijken anders zie je het idd niet. Enne smerig? Wacht maar als je straks verder in je zwangerschap bent, ik kreeg ineens striae na de 35 weken of zo! Vreemde opmerking.
Die ongeschoren oksels, kan IEDEREEN wat aan doen, ik zeg ook niet dat het smerig is, maar vind het zeker NIET vrouwelijk! En aan striae krijgen, kan niemand wat aan doen.
Nee daar ben ik het mee eens, de intentie van deze rapportage is heel mooi. Maar over het resultaat van de intentie kan je van mening verschillen. vervolgens begon iedereen begon zijn mening te geven n.a.v. de foto's en een (heel) negatieve mening mag dan toch eigenlijk ook?? Vond sommige reacties op negatieve meningen wel wat fel...
Ik hou er nietzo van als mensen gewoon bewust anderen aan het kwetsen zijn, met termen als smerig en etc. En dan niet 1 keer, maar gewoon door blijven gaan. En ook anderen mogen daar dan weer hun mening over geven lijkt mij.
Van mij mag een ieder ervan vinden wat ie vindt, maar je kan ook zeggen: niet mooi. Een schoon natuurlijk moederlijf is niet smerig. Als je dat wel vindt, heb je denk ik een groot probleem met jezelf.
Ik weet niet, vind het er niet mooi uit zien, een man heeft vaker okselhaar dan een vrouw, dat is het straatbeeld denk ik? Ik vind het echt niet vrouwelijk en mooi.. Jij wel dan? Net zoiets als ongeschoren benen, heb ik het niet over stoppels, maar gewoon een bos haar.
Eens. maar was ze bewust mensen aan het kwetsen? Of heeft ze gewoon een mening die door velen als kwetsend wordt ervaren?.... Precies...is wel een wereld van verschil hoor.
Dat weten we niet, maar ze bleef inderdaad door gaan. Nu wisten we het wel, dat ze het smerig vond. En er is ook nog een verschil tussen; IK vind het smerig of DIT is smerig. Je mening geven mag, maar praat in de ik vorm en een beetje op de taal letten is wel zo gepast.
Als je in een topic als deze zo doorgaat als zij deed na commentaar van anderen dan ben je bewust aan het kwetsen lijkt mij.
Er wordt letterlijk gezegd, I quote: "Ow ik vind het echt vreselijk als ik er zo uit kom te zien en zou zeker niet op de foto gaan zo, nee sorry.. maar dat is mijn mening.. Ik vind het ook smerig om het van een ander te zien.. Het idee erachter is mooi.. dat wel.." Zelfs nog voorafgegaan aan: maar dat is mijn mening
Ik vind het idee erachter, erg mooi. En vind het ook gewoon normale lichamen in mijn ogen. En zou willen dat ik er zo uitzag als mevrouw okselhaar. Is een natuurlijke foto vind ik. Vind alleen de foto met melk uit haar tiet een beetje een dubbel gevoel geven, mooi, maar ook een beetje gek.. Moeilijk uit te leggen.
I love my mummystribes! Mijn meisje is daarin gegroeid en wat hebben we daar hard voor moeten knokken... En wat een ander daarvan vind, zal me werkelijk waar aan mijn derrière oxideren