Prachtige fotoserie van echte moeders-"a beautiful body"

Discussie in 'De lounge' gestart door titania, 25 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Waarom is dat gek?
    Als je een baby voedt, lek je melk uit je borsten, dat is normaal en natuurlijk.

Dit boek gaat over normale lijven. Niet geshopt, puur natuur, eerlijk in beeld gebracht.

2. Minnimouse

Minnimouse Actief lid

15 nov 2009
    311
    0
    0
    Sorry ze blijft echt consistent hoor in alle reacties, tis HAAR mening...:p

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

Lol, ik zeg maar gewoon 'ja' nu om ervanaf te zijn.. :)

4. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Zogelukkig, ik heb mijn kinderen borstvoeding gegeven, ik vind het feit dat er melk uit je borst loopt niet gek, maar de foto zelf.
    Ik vind het mooi maar met een beetje gekke twist.. Zo zie ik het.
    Ik zal het van mezelf zeg maar niet openbaar maken, omdat het juist zoiets intiems is.

5. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Vind het wel mooie foto's, ook het idee erachter is mooi, maar een lichaam dat 'lubbert' en onder de striae zit mooi vinden? Nee, dat dan weer niet. Kan me er niet aan storen hoor, ik vind nooit zoveel van een ander. Zelf nu ook al flink striae en ik weet zeker een flubberbuik(je) over te houden straks, maar so be it (er trots op zijn is ook weer iets anders). Als een ander me dan smerig vindt, is dat ook maar zo. Vind het zelf niet smerig trouwens, vraag me dan ook af of je later niet vreselijk met jezelf in de knoop komt? Uiteindelijk zal de zwaartekracht toch echt overwinnen...

6. Onje

Onje Niet meer actief

Oh maar ik met mijn striae tot op mijn enkels mijn flubberbuik vind het ook 'smerig' hoor. Ik vind die slappe buiken met al die lelijke strepen echt verschrikkelijk om te zien. Ik snap heel goed hoe jij smerig bedoelt.
    Vaak wordt er ook gesproken over trots, omdat je kindje daarin hebt gezeten. Ook dat trotse gevoel heb ik niet als ik naar mijn hangende stuk vel kijk! Die trots voel ik wel als ik naar mijn zoon kijk.
    Smerig vind ik dus ook mijn eigen buik trots ben ik er ook niet op. Maarja niets aan te doen. Nu wachten watvoor slagveld mijn 2e achterlaat ;)

7. Chaii

Chaii Niet meer actief

Zo is het..

8. Minnimouse

Minnimouse Actief lid

15 nov 2009
    311
    0
    0
    Hahaha! Heel wijs :D

9. Chaii

Chaii Niet meer actief

10. Minnimouse

Minnimouse Actief lid

15 nov 2009
    311
    0
    0
    Use a sweet tongue, courtesy, and gentleness, and thou mayest manage to guide an elephant by a hair.

Mildheid ipv lange tenen :p
    Ik ga mn striae insmeren en pitten, it was a pleasure! :D

11. Chaii

Chaii Niet meer actief

Probeer 100% castor olie een keer, doet wonderen. ;)

12. Minnimouse

Minnimouse Actief lid

15 nov 2009
    311
    0
    0
    Thnx! ;)

13. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Nou, die druppel melk hoeft van mij ook niet, ik krijg daar ook een beetje vreemd gevoel bij.

Net als van vrouwen die overdreven laten zien dat ze BV geven.. (een keer vroeg een moeder of er iemand wilde kijken hoe ze ging kolven??) Goed hoor dat je het doet en je mag er best trots op zijn, maar waarom zou je dat delen? Ik vind dat iets privé's. Maar dat vind ik ook van topless zonnen ;)
    In het openbaar voedden, mja als het niet anders kan, maar bedek die grote opgezwollen tiet dan iig een klein beetje. Staat me nog altijd bij dat een buurvrouw dat vroeger een keer deed en ik schrok me gewoon kapot van hoe grote bloemkolen ze had! En die tepels!! Jaiks :p (ik was een jaar of 8 denk ik)

14. mamavan2

mamavan2 Actief lid

29 jan 2011
    315
    0
    0
    Nee..sorry...vreselijk.

15. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Ohja thanks, dat deze hele pagina niet gezien :). Ze draagt het in ieder geval met klasse ;), kan ook heel anders uitzien haha en bij haar stoor ik me er niet heel erg aan :p.

16. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Ohja! Pff, in alle vluchtigheid dacht ik dat het een tepelpiercing kettinkje was :D.

17. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Hier ook een flubberbuik. Gelukkig geen striae. Foto's ansich kan ik wel waarderen maar toch kijk ik liever naar een strak lichaam.

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Vind het idee heel mooi, de foto's iets minder.. Denk dat ik het mooier had gevonden in kleur, maar da's persoonlijke smaak natuurlijk. ;)

19. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Die druppel hoeft van mij ook niet :)

Mijn vriendinnen die allemaal kinderen hebben en in het openbaar borstvoeding geven hebben gewoon een doek over hun kindje en borst,zo neemt niemand er aanstoot van. Ik heb als kind zijnde ook een keer zoiets gezien als jou en schrok er ook van :D

20. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ben het helemaal met jou eens! Waarom zo mega opvallend? Vind het heel mooi dat vrouwen borstvoeding geven maar dat kan ook op een iets andere manier... beetje meer bedekt mag wel. Normaal hang je ze ook niet te kijk dus waarom nu wel..;)

Enne eerlijk gezegd... mooie foto's, maar ik ben blij dat mijn buik nog geen striae heeft en ook nog plat is:)
    Wat ik wel goed vind is dat ze hiermee laten zien dat het niet persé lelijk hoeft te zijn en dat je je er niet voor hoeft te schamen.:)
    Er is iets heel erg moois uit gekomen en daar mag je trots op zijn.

Deel Deze Pagina