Zoals zovele zijn ook wij op zoek! We weten het geslacht niet en zijn nog op zoek naar een jongensnaam. Meisjesnaam staat al vast. We hebben al een zoontje en ik krijg het een beetje benauwd van de gedachte dat we nooit een naam vinden die we minstens net zo leuk vinden. Namen die op ons lijstje staan: Jonah Samuel Ivan Als het kan met een mooie (bijbelse) betekenis. Wie heeft hier nog leuke suggesties? Na 100 eindeloos lange namen lijstjes op internet doorspitten raak ik een beetje tureluurs
Geen idee of ze allemaal bijbels zijn, maar voortbordurend op jullie rijtje: Joah Joas Manuel Ismael Ivar Simon David Julias Fabian Verder kom ik niet echt qua inspiratie. Ben niet opgegroeid mer de bijbel dus lastig wat te bedenken..
Bedankt! Het hoeft ook niet perse een bijbelse naam te zijn maar we vinden een mooie betekenis wel waardevol. Dus niet iets als 'geit' of 'noorse God'
Levi Daniel Ruben Boaz Gabriël Seth Ezra Micha Rafael Marcus Emanuel Jael Jethro Joël Silas Thomas Tobias
Seth vind ik op papier heel leuk maar de uitspraak niet zo. Aron heet m'n neefje anders was dat zeker een kanshebber