prachtige tekst over een miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door shenoby, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shenoby

shenoby Niet meer actief

met tranen in mijn ogen heb ik dit gelezen.
    ik wilde het graag hier ook even plaatsen

ENGEL FOR RENT :Heb last een mooi huisje gehuurd, het was geweldig,niet zo groot maar ook niet te klein de kleur aan de muren vond ik rustgevend de verwarming deed het goed en mocht daar zelf eten en drinken!wat een lieve mens dat vrouw zal haar nooit vergeten heb zelfs van haar leren houden ,voor dat ik het wist was het ruimte me te klein en besloot ik om te verhuizen naar de grote stad samen met die vrouw die me zo had geholpen en voor me had gezorgd,we waren onafcheidelijk... dat dacht ik tenmiste

ik nam afscheid van alles dat ik dacht dat van mij was toen ik naar buiten ging bleek ik alleen te zijn die vrouw die voor me had gezorgd was verdwenen! ze had geen brief achter gelaten ,en daar stond die dan GOD ,god keek me rechtaan in mijn ogen ik wist niet precies wat ik zeggen moest was bang en verward hij zei dat ik hem moest volgens en dat deed ik,hij naam me mij naar mijn nieuwe huis,ik had er vrede mee voordat ik het wist vloog met hem mee en had de mooiste vleugels die een engel maar kon wensen
    zag god terug vliegen naar mijn oude woning en daar hing die een woord met de tekst "FOR SALE"
    moest lachen toen ik dat zag en besefte wat er aan de hand was....
    paar maanden later was het huisje verkocht aan de mooiste,lieve kindje van de wereld! dat was jij en je besloot nog lang en gelukkig met mama en papa te[​IMG] leven!
    en wat er met dat engeltje is gebeurd???
    hij heeft een top baan als makelaar in de helmel,en geloof me maar hij leefde nog lang en gelukkig!

2. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Mooi hoor!
    xxxxx

3. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Wat een prachtige tekst. Waar heb je die vandaan als ik vragen mag??

4. shenoby

shenoby Niet meer actief

zag hem ergens staan op hyves.
    als een reactie onder een publieke blog over een miskraam

Deel Deze Pagina