Hoi meiden, Ik weet neit of ik zwanger was hoor want was toevallig 2 maanden geleden aan mijn pil begonnen weer... Maar ik verloor gisteren bloed en had buikpijn dus dacht dat ik ongesteld moest worden (dwars door mijn pil heen) maar toen ik mijn tampon eruit haalde bungelde er zon stuk weefsel aan... Het was 6 x 2 cm groot en zag er uit als een kipfilet alleen het uiteinde was dunner en zwart bloederig.... Hebben jullie hier ervaring mee??
Hoi dijkimetje....zou best kunnen dat je zonder het te weten zwanger was. Bij een van mijn miskramen had ik hetzelfde als jij ..al vond ik het niet op kipfilet lijken . Maar zo een stuk weefsel had ik toen ook...het enige verschil..ik wist toen wel dat ik zwanger was. Anders even langs de huisarts misschien? Heel veel sterkte in ieder geval. Helia.
Als ik jou verhaal zo lees komt het heel erg overeen met het verhaal van mijn buurvrouw.Die heeft ook een miskraam gehad in een vroeg stadium en die beschreef het ook als een kipfilet.Sterkte verder!
Thanks voor jullie reacties!! Maar heb het helaas weggegooid omdat de huisartsenpost het afdeed als een stolling ( telefonisch... )... Maar goed zeker weten zal ik het nooit... Maar ik vind het allang op een rare manier geruststellend als eht een miskraam zou zijn... Want dan weet ik in ieder geval wat het geweest is en dat mijn zwangere gevoel me weer dus niet in de steek heeft gelaten...
zo zag mijn vroeg miskraam er ook ongeveer uit , alleen leek het niet op een kipfilet , was meer een vliesachtig iets ......