praktijkdiploma boekhouden, loi, nti of nha?

Discussie in 'De lounge' gestart door Troelala21, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik wil heel graag de studie Praktijkdiploma boekhouden doen, ik weet alleen niet waar ik hem het beste kan volgen. De prijzen verschillen ook nogal, ze zeggen alle 3 dat je dezelfde diploma haalt als bij een dag/avond opleiding, dus wat is het verschil dan? Na school kan ik gewoon niet vanwege de kids, dan heb ik opvang nodig enz......en de opleiding op school kost me vele malen duurder wat ik gewoon niet zo even kan betalen. Nou wil ik het dus thuis gaan doen via thuisstudie maar bij wie?

wie kan me wat wijzer maken?

2. Troelala21

Niemand die weet welke het beste is?

3. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Heb me boekhoudersdiploma gehaald via Scheiddegger
    Moest 1 dag per week naar school in de avonduren had toen al me dochtertje
    was zwaar maar gelukkig geslaagd

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik zou echt proberen naar school te gaan.. het is een behoorlijk opeiding en je moet echt alles alleen doen... vragen stellen aan leraar is een heel gedoe... ik spreek uit ervaring...

heb hem via nha gedaan ben nog steeds bezig;) je moet echt jezelf achter de broek aan zitten..
    het is zooooveeeeeel stof wat je moet leren..

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    ik heb ook via scheidegger mijn mkb bedrijfsadministratie gehaald.. ook 1 avond in de week naar school en de rest van de week gewoon 40 uur werken

heb het ook gehaald overigens..... examengarantie en bij sommige opleidingen baan garantie ;0

6. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Bij avondstudie via bv roc krijg je na het examen goed te hebben gemaakt een diploma van deze organisatie :http://http://associatie.nl/examen/16.html

Dit is een erkende organisatie, waar je via sommige thuisstudies ook examen doet. Welke dat doet weet ik zo niet, maar daar zou ik zelf wel naar kijken. Succes met je studie.

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    via het LOI, dit staat naar mijn mening het best aangeschreven.
    PDB is prima te doen via het LOI, ik heb al vele sollicitanten gehad die het op deze wijze behaald hadden.

8. Troelala21

wat moest je daar voor betalen als ik vragen mag? heb paar jaar geleden eens een aavraag gedaan voor een andere opleiding via scheiddegger maar dat was heel duur dus heb het toen maar niet gedaan.....

9. Troelala21

zij hebben neem ik aan via de LOI ook een officieel diploma gehaald wat je anders via school ook zou halen?

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    KLopt

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    loi dan haal je ook diploma van Associatie

12. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Ik heb ook de avondstudie gedaan. Was een stuk pittiger geweest zonder begeleiding denk ik... En heb idd ook diploma van de associatie.

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik doe hem ook via de Loi. Ben nu op de helft. Vind het heel goed te doen maar je moet je zelf we wel toe zetten!

14. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

16 jun 2010
    573
    104
    43
    Ik heb hem ook gehaald met het nodige bloed zweet en tranen. En mezelf regelmatig vervloekt als ik zakte en dan ook met een 5 en dat vond ik vernederend. Ik heb een avond opleiding bij Markus verbeek preheap gedaan. Daar kun je kiezen hoe je wil studeren. Thuis of avond naar school. Ik was blij dat ik naar school ben geweest anders was het nooit gelukt

Over loi of andere heb ik geen mening over.

Suc6 met je keuze.

15. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    Tja thuisstudie moet wel je ding zijn.
    Je hebt veel discipline nodig.
    Ik heb al mijn studies (PDB,MBA en HBO) gedaan als thuisavond studie naast mijn full-time baan en vond het best te doen met de juiste indeling van tijd maar dat ik niet voor iedereen weggelegt denk ik

Deel Deze Pagina