Praktijkexamen tijdens zwangerschap rijbewijs.

Discussie in 'De lounge' gestart door Ovie83, 2 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ovie83

    Ovie83 Bekend lid

    9 jun 2012
    573
    0
    16
    Dames,

    Wie heeft zijn praktijkexamen tijdens zijn zwangerschap afgelegd?

    Ik ga morgen voor mijn tussentijdse toets, maar ik merk dat ik zo vergeetachtig ben, ik ben zelfs veel herinneringen kwijt van vroeger.

    Ik ben ook zo onzeker.

    Iemand goede tips voor mij?
    😊😊😊
     
  2. Sue87

    Sue87 Niet meer actief

    Voor wat? Kapper, tandartsassistent, rijbewijs?
     
  3. Ovie83

    Ovie83 Bekend lid

    9 jun 2012
    573
    0
    16
    Rijbewijs
     
  4. Sue87

    Sue87 Niet meer actief

    Hehe oeps.. zie t nu in de titel staan:D

    In ieder geval veel succes!! Niet stil blijven staan bij elke klein dingetje wat anders had gekund, maar optimistisch in je examen blijven staan.
     
  5. Ovie83

    Ovie83 Bekend lid

    9 jun 2012
    573
    0
    16
    Dankje Sue 87
     
  6. Korenbloem86

    Korenbloem86 Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.673
    1.023
    113
    Kennisje heeft toen ze hoogzwanger was haar praktijkexamen gedaan. Examinator zat helemaal in de stress, die heeft ze nog eens extra laten schrikken door te doen alsof ze opeens weeën kreeg:D. Wel in 1x geslaagd.

    Ik merk dat ik (nu in de zwangerschap) wel goed kijk en spiegel, maar dat het niet doordringt, heb geen idee wat ik zie, dus ik kijk nu heel vaak voordat ik bijv. inhaal om zeker te weten dat het kan. Dus dat zou ik je als tip meegeven; kijken en nog eens kijken.
    Succes!
     
  7. Ovie83

    Ovie83 Bekend lid

    9 jun 2012
    573
    0
    16
    Heel herkenbaar, ik ben een persoon die alles heel snel leert en oppakt, maar heb nu ruim 45 uur gelest denk ik. Ik zal 34 weken zwanger zijn als ik moet afrijden.
     
  8. Ntje

    Ntje Fanatiek lid

    11 nov 2012
    3.689
    76
    48
    Almere
    Ik ben na behoorlijk wat keren gezakt tijdens mn zwangerschap geslaagd xD.

    Ik was veel minder gestressed, ik wilde me niet druk maken en ik kon het allemaal veel beter los laten.

    mijn moeder is ook geslaagd toen ze hoogzwanger van mij was (3 dagen later bevallen)

    onthoud dus dat stress slecht voor jou en de baby is en probeer het los te laten. heeft bij mij niet eerder gewerkt maar toen wel.

    succes!
     
  9. kleinegup

    kleinegup Fanatiek lid

    19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Haai, Ik heb dat gedaan. ik was 7 maanden zwanger toen ik ging afrijden! En ik heb hem gehaald :) Zoals hierboven staat; blijf je bedenken dat je zwanger bent en niet mag stressen ;) ook dat werkte voor mij prima. terwijl ik normaal toch best een zenuwenpees ben :p

    succes
     
  10. Hippo89

    Hippo89 VIP lid

    11 dec 2012
    7.351
    319
    83
    Vrouw
    Ik was 33 weken zwanger toen ik mijn rijbewijs haalde

    Ik heb de "fout" gemaakt dat de examinator zei volgende afslag links .... Maar ik ging naar rechts.... Toen hij heel " prima, volgende keer andere links ;)"

    Ik was ook echt stik zenuwachtig, enorm vergeetachtig maar gelukkig ging het heel goed en was ik geslaagd.
     
  11. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik was hoogzwanger tijdens het afrijden. De 1e keer was ik rond de 30 weken zwanger toen ben ik gezakt omdat de invoegstrook op was. Dom maar was zo bezig met het goed invoegen dat het juist fout ging.
    De 2e keer was ik bijna 37 weken zwanger en toen had ik een hele aardige examinator. Hij heeft volgens mij bewust een supermakkelijke route gedaan en ik heb niet eens hoeven te parkeren maar was wel geslaagd.
    Volgens mijn rijinstructrice kan het zeker een voordeel zijn om hoogzwanger te zijn.
     
  12. Ovie83

    Ovie83 Bekend lid

    9 jun 2012
    573
    0
    16
    Ik ga proberen om niet te stressen omwille van mij baby.
    Ik hoop morgen mijn vrijstellingen te halen.
    Dat van hier naar links terwijl je naar rechts gaat, herken ik heel goed, heel vaak gedaan.
    Ik laat het maar gewoon op mij afkomen.
    Spannend!
     
  13. Troelala

    Troelala Lid

    31 mei 2012
    74
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier met 37 weken precies afgereden en gehaald die examinator moet geddacht habben als ik deze laat zakken dan ben ik dood. Zo zat hij in de auto.

    Echt tips heb ik niet voor je probeer rustig te blijven, gewoon en gesprek aan gaan beetje luchtig houden dan ben je tot een bepaalt nivo afgeleid dat het meer vanzelf gaat zeg maar. Neem wat drinken mee, ik kreeg altijd heel erg dorst in auto en wat te eten trouwens ook. ik moest bijna 2 uur wachten liep beetje uit....:x

    Heeel veel succes en je kunt het!!
     

Deel Deze Pagina