een paar maanden geleden heb ik een topic geopend over het vrijgezellenfeest van goede vrienden van ons. Dat ging over wat een normaal bedrag zou zijn. Vandaag kreeg ik de mail binnen over het feest van mijn vriendin. Kosten komen op 104 euro uit pp en eventuele extra drankjes en vervoerskosten en zelf iets meenemen voor de brunch. Nu is het programma zo dat we gaan lunchen op het strand tussen 10.00 en 12.00 daarna naar zoetermeer om 2 uur te skieeen, daarna apres ski en quiz en daarna terug en dan richting de stad voor het eten en als je zin hebt nog stappen. Nu had ik me er al bij neergelegd dat het veel geld zou zijn maar nu zit ik weer met het programma... Het klinkt leuk dat skieen maar ik kan niet tegen kou. Klinkt wat raar misschien maar heb ziekte van Lyme, daardoor 3 maanden niet kunnen lopen en dat gaat nu goed en ben veel te bang die pijn weer te krijgen en weer aan de morfine te moeten. Wat moet ik nu?.. Vind het echt zo lastig want wil mijn vriendin ook niet tegen het hoofd stoten.. Het feest van de mannen blijft gepland staan op de dag dat wij niet kunnen. Zouden jullie het raar vinden als ik alleen mee zou gaan brunchen en dat mijn man en ik het bruidspaar een keer mee uit eten zouden nemen of wel meegaan naar het skieeen en daar kijken... Soms vind ik mezelf zo lastig he...
Kun je niet die twee uurtjes daar in het restaurat gaan zitten dan? Vindt het een beetje raar dat je dan alleen gaat brunchen. Want aan de apres ski, quiz en eten kun je je toch gewoon meedoen? Ik zou alleen wel vragen dan aan de organisator van het feest dat je niet hoeft te betalen voor het skieën.
Vind het heeeeeel duur maar dat ben ik. Je hebt ook nog de bruiloft waar je het stel wat aan wil geven. Ik kan ook niet skiën ivm knieën dus ik zou die 2 uur ook in t restaurant gaan zitten en foto's maken van t hele gebeuren. maar betalen zou ik dan niet voor t skiën.
Ja, dat zou ik heel raar vinden. Toevallig ben ik samen met een aantal (voor mij) onbekende bezig met het regelen van een vrijgezellenfeest. Door de aanstaande bruid is weleens laten vallen dat ze graag iedereen erbij wil hebben en niet zit te wachten op allemaal verschillende uitjes. Je kan daar toch in het restaurant gaan zitten? De reden die je opgeeft vind ik wel te begrijpen maar het is slechts 1 onderdeel van de 4.
Ik zou ook meegaan en dan de foto's maken en niet meedoen met skiën je hebt igg een goede reden om dit niet te dien maar wel met de rest meedoen dus eten en de quiz.
Ik vind het ook wel erg duur, maar goed, ik heb nu al een paar vrijgezellenfeesten van dichtbij meegemaakt en zie dat die kosten wel 'normaal' zijn bij een feest. Toch vind ik het stiekem nergens op slaan, maar dat ben ik Ik zou gewoon zeggen dat je toeschouwer bent, vanuit het restaurant of zoiets. Neem je tablet mee en ga netflixen of iets. Ik ben binnenkort ook een vrijgezellenfeest waarbij ik niet deelneem aan de activiteit... (omdat ik het verschrikkelijk vind en morele bezwaren heb )
Ik zou het echt niet raar vinden hoor. Is toch heel begrijpelijk dat je skieen niet aankan! En als je denkt dat je het lichamelijk echt niet gaat redden de hele dag, zou ik voor optie 2 kiezen en de paar mee uit eten nemen. Het zijn je vriendinnen. Die begrijpen het vast wel.. Zou zonde zijn om al dat geld te betalen en uiteindelijk niet mee kunnen doen met de rest
Ik zou ook bovenstaande doen. Jammer dat ze met organiseren niet met iedereen rekening hebben gehouden. BIj de vrijgezellen van mijn zus zijn we ook naar zoetermeer geweest om te skieen, en daar was ook iemand bij die dat niet kon vanwege haar knieen. Daarnaast was er iemand zwanger dus zij zijn samen in het cafe gaan zitten en hebben foto's gemaakt vanachter het glas
Hallo dan! Wat een bedrag zeg... Ten eerste vind ik dit veel te duur en ten tweede, wat je niet kunt moet je ook niet doen. En daar dan uiteraard niet voor betalen. Lijkt me geen probleem.
Ik zou dan gewoon in het restaurant gaan zitten. Goed boek mee en dan vermaak je je wel 2 uur. Ik vind t trouwens echt een belachelijk hoog bedrag, je kan voor veel minder ook heel veel leuke dingen doen.
Opzich ben ik dergelijke bedragen nu onderhand wel gewend voor zo'n feest, maar het blijft idd duur....
Ik vind het een goed idee om inderdaad de foto's te maken dus ik ga lekker de hele dag mee en maak foto's ! Dank jullie wel!
Zou ik ook doen, kan om lichamelijke redenen met niet veel activiteiten meedoen maar zou daarvoor niet alles opzeggen....veel plezier alvast.
We gaan met 9 personen de hele dag. Ik vind het ook veel geld hoor maar mijn man kan met de mannen al niet mee dus vind ik het minder erg om dan zoveel te betalen. Het was eerst zo dat als mijn man ook mee zou gaan ze 150 pp moesten betalen en voor mij tussen de 100 en 125 euro daar schrok ik wel van hoor. Maar goed, het is opgelost zo, ik ga mee en de foto's maken en alvast een aantal leren kennen voor de bruiloft