hallo allemaal ik ben 8 weken zwanger en eet mega gezond geen koekje geen snoepje nee fruit bruin brood en vezels enz... maar ik ben al mega aangekomen mijn taië is al helemaal weg en ik heb al een buik niet te geloven. hoe kan dit en of herkend iemand dit? groetjes puck
taille schrijf je dat zo ik wist het al even niet haha en kwam je meteen ook veel aan? dank je wel voor je bericht.
Het kunnen heel goed je darmen zijn die vocht vasthouden. Ik heb nu een buikje,door mijn darmen, met de hoop dat iedereen hem ziet. Mijn baarmoeder komt nu net boven mijn schaambeen uit, dus hopelijk komt het echte buikje snel. groetjes
Nee kwam ook niet schrikbarend veel aan ben in totaal maar zo'n kleine 10 kg aan gekomen, maar dat kwam ook omdat Niek 6 weken te vroeg geboren is. En in de laatste weken van de zwangerschap komt je het meeste aan.
Ik ben nu zwanger van nr 3 en heb het op mijn werk net vorige week bekendgemaakt. En ik kreeg allemaal reacties van: ik dacht al zoiets te zien aan je buik! (maar ze durfden het niet te vragen, haha!)
Je Darmen maken ruimte voor je baarmoeder. ik had met 6 weken al dat ik geen broek meer aan kon en dus ruimere broeken moest gaan dragen. Dus het kan best wel dat je al wat aan het uitdeien bent hoor. Ieder lijf is anders, de een zet geheel niet uit en de ander al heel vroeg. Gefeliciteerd met je zwangerschap en succes
Ik ben vandaag 6 weken zwanger en heb door mn darmen een opgezette buik. Krijg mn broek ook al niet lekker meer dicht. Het verschilt zo erg per persoon. Maar het kan dus zeker bij je.
Ja hoor helemaal!!! Ik was in het begin best wel gefrustreerd, ik had namelijk alleen vreetkicks in worteltjes, radijsjes, komkommer etc. Heel gezond dus. Daarbij wandelde ik elke avond 5 kilometer en de kilo's?? DIe VLOGEN eraan. Ook nu gaat het nog steeds erg snel vind ik, ik ben 28 weken en al ruim 10 kilo aangekomen. Inmiddels heb ik me erbij neergelegd, nu ben ik ook gewoon lekker zwanger met een dikke buik. Dus meid, het hoort er bij sommigen gewoon bij kennelijk
Ik moest met 6wkn ook al positie broeken gaan kopen hoor! Voor ik zwanger werd ben ik 3keer geopereerd en de laatste een jaar voor mn zwangerschap en dat is te vergelijken met 3zwangerschappen en dan gaat het veel sneller Het zijn vooral je darmen die plaats gaan maken voor je baarmoeder waardoor je een buikje krijgt. Ik heb de broek die ik toen gekocht heb nog steeds aan dus ik zou gewoon een positie broek gaan kopen hoor! Het is veel confortaleler
ik heb dat ook, had al heel snel een buikje, maar dat waren mijn darmen, ben nu 12 weken en veel mensen roepen al ooohhh je kunt het al zien, ja ik heb een buikje maar dat kan mijn baarmoeder nog niet zijn, ik voel mijn baarmoeder wel als ik plat op mijn rug lig, hij zit nu net iets boven mijn schaambot, dus denk dat ik over een weekje of 2 á 3 toch wel een echt zwangerschaps buikje heb, ben de eerste weken best wel wat aangekomen, maar nu gaat het goed. veel liefs
Ik had echt bolle buik ook voordat wist dta zwanger was al maar dat zijn je darmen meid of je moet echt een 5ling verwachten maar veel vrouwen zijn opgezwollen door de hormontjes
Ik ken het wel ja. Ik ben nu bijna 6 weken en er zijn nog maar twee broeken die lekker zitten. De andere zitten nu al te strak. Nog niemand weet het, dus ik wil ook nog geen zwangerschapskleding kopen. groetjes Jose
Ik heb ook echt een bollere buik, als ik mijn buik intrek gaat zeg maar alleen het deel vanaf m'n ribben tot navel naar binnen, daaronder blijft het bol, heel grappig gezicht
dit is allemaal heel herkenbaar. Ik heb het bij beide zwangerschappen gehad. Ik ben nu weer bijna 5 weken zwanger en ik pas inderdaad niet al mijn broeken meer, of net aan. Mijn buik vormt gewoon heel snel. Je darmen zetten uit, maken plaats. Ach ja, het nog even verbergen