Dat is heel handig inderdaad en doe ik ook altijd... Iemand anders zag dat mij een keer doen en was er ook nooit op gekomen, dus die was heel blij met die tip. Handig topic dit. Ik weet zelf zo gauw even geen voorbeeldje.
die zit verstopt in het randje waar ie normaal uit komt zeg maar aan de bovenkant. even naar achter trekken en tadaa! zo ben ik zelf ook eens bij prenatal geweest dat er geen zonnescherm op zat en die in de winkel wel.. ik wist het ook niet
Volgens mij ligt het er dan aan welke mc je hebt. Want ik heb de citi sps en ik kan hem niet vinden....
Geen idee of het al gezegd is; Maar ik knip het brood voor de kinderen Heb daar een gewone achaar voor, die ik speciaal voor het brood hou. Ideaal! Mooie stukjes en niet alles zit eronder
Ja, die zwarte kap bedoel ik. Het vakje had ik al eerder gevonden. Ook niet direct hoor... Hadden ze ons bij de Prenatal wel eens kunnen vertellen
Brood knippen! Bedankt dat is een hele handige tip. Ik heb er lang over gedaan om erachter te komen dat dagelijks bleek in de wc doen veel minder werk is dan tijdens het schoonmaken steeds te schrobben met een toiletborstel en ja, dat heeft 10 jaar geduurd why
Als je waterkoker van binnen vies is door kalkaanslag, dan moet je er een halve fles gewone/witte azijn ingooien en een keer laten koken. Azijn weggooien (of wegspoelen in een fonteintje met kalkaanslag, 2 vliegen in 1 klap), 1x nakoken met water om de smaak weg te krijgen en hij ziet er van binnen weer als nieuw uit!
Dat doe ik inderdaad ook, ik vind kip snijden zo ongeveer het vieste werkje wat er is, dus ik knip het
Ik doe wanneer ik de douche heb schoongemaakt (wij hebben een grijze muur en zwarte kraan) het insmeren met olie dan ziet het er weer als nieuw uit en het water blijft er niet op dus minder last van kalk.
Nare geurtjes in huis, wasverzachter in een pannetje en even laten koken en je huis ruikt heerlijk. Kan ook in de magnetron