Mutsy Transporter vraagje !!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Nikske89, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden..

Nou gister onze kinderwagen mogen ophalen :D Hij staat in elkaar en alles is wel duidelijk: welke adapterset waarvoor enzo...

Nu krijg ik alleen 1 ding niet voor elkaar en vraag me af hoe dit werkt: hoe kan ik de kap van de reiswieg laten zakken ????

Waarschijnlijk een hele stomme vraag en het zal wel iets heel simpels zijn, maar ik heb er de hele nacht van wakker gelegen :p haha

Dus meiden, alle hulp is welkom !!!!

2. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Ik heb de mutsy slider... Hier zitten er van die grote zwarte knoppen die ik moet induwen, dan klap ik m zo in elkaar... Weet niet of dit bij de transporter t zelfde is

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    geen mutsy wel een quinny waar ik ook een gebruiksaanwijzing bij nodig had :p
    zitten er waar de kap op de bak kom met die 'buis' aand de buitenkant geen kleine witte/zilveren knopjes die je je even moet schuiven?

4. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    Er zitten aan de kap twee rondjes als het goed ios die induwen em dan gaat hij omlaag

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Meiden jullie zijn geweldig, dankjewel !!

Inderdaad die twee zwarte rondjes indrukken, alleen gingen ze wat stroef en ik durfde nergens hard op te drukken of aan te trekken :p Whaha..

Maar hij doet het !! THANX :D

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Op de kap zitten van die grote, zwarte, rondjes. Die moet je indrukken en dan kan je de kap naar beneden klappen.

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hahahah je wilt niet weten hoelang ik er over gedaan heb om de vak ervan af te halen hahahahhahahaha moest je ook 2 knopjes indrukken

Deel Deze Pagina