Hey meiden.. Nou gister onze kinderwagen mogen ophalen Hij staat in elkaar en alles is wel duidelijk: welke adapterset waarvoor enzo... Nu krijg ik alleen 1 ding niet voor elkaar en vraag me af hoe dit werkt: hoe kan ik de kap van de reiswieg laten zakken ???? Waarschijnlijk een hele stomme vraag en het zal wel iets heel simpels zijn, maar ik heb er de hele nacht van wakker gelegen haha Dus meiden, alle hulp is welkom !!!!
Ik heb de mutsy slider... Hier zitten er van die grote zwarte knoppen die ik moet induwen, dan klap ik m zo in elkaar... Weet niet of dit bij de transporter t zelfde is
geen mutsy wel een quinny waar ik ook een gebruiksaanwijzing bij nodig had zitten er waar de kap op de bak kom met die 'buis' aand de buitenkant geen kleine witte/zilveren knopjes die je je even moet schuiven?
Meiden jullie zijn geweldig, dankjewel !! Inderdaad die twee zwarte rondjes indrukken, alleen gingen ze wat stroef en ik durfde nergens hard op te drukken of aan te trekken Whaha.. Maar hij doet het !! THANX
Op de kap zitten van die grote, zwarte, rondjes. Die moet je indrukken en dan kan je de kap naar beneden klappen.
Hahahah je wilt niet weten hoelang ik er over gedaan heb om de vak ervan af te halen hahahahhahahaha moest je ook 2 knopjes indrukken