Hoi, Gewoon benieuwd, nieuwsgierig en misschien ideetjes opdoen. Hier nog geen idee. Man is werken dus ik ben alleen met de kinderen 6 en 9 jaar. Fijne zondag!
Goedemorgen Omdat de nieuw gestorte vloer in de badkamer ligt te drogen gaan we vanmiddag een groot jaarlijks terugkernd evenement in ons dorp bezoeken! We wonen hier sinds maart dus alles voelt nog beetje als toerist in eigen dorp spelen haha Vanalles te zien en te doen, een braderie en een ibiza fair en natuurlijk live muziek
Wij gaan vandaag naar de Holland Koi show in Arcen. Wij hebben een koi vijver thuis en de kids vinden het geweldig ook mooi om zo door de Japanse tuinen te lopen daar. Gisteren zijn we naar de kinderboerderij geweest. Staat ook een springkussen, kabouterpad met allerlei spellen en zo een speeltuin erbij. Onze kids vinden het altijd geweldig
Eerst even wat opruimen, dan einde van de ochtend naar Middelburg. Rondje lopen daar bij het water en lunchen en dan naar het zeeuws museum. Op tijd weer naar huis omdat morgen de 1e schooldag weer is.
In ieder geval een petitie tekenen om hopelijk te voorkomen dat een of ander Amsterdams architectenbureau het plein bij het Prinsenhof in Delft compleet gaat vermollesteren. Meer openheid en toeristen vind ik een prima streven, maar maak alsjeblieft geen historische elementen kapot die je nooit meer terug kunt krijgen Niet echt inspiratie voor jou persoonlijk, vrees ik
Zo eerst even een stuk fietsen. Daarna gaat man met de oudste naar Arabisch les en dan ga ik het hele huis poetsen.
In de tuin werken. Het onkruid staat tot mijn knieën en de buxussen zijn nu echt kapot Ook even naar het tuincentrum denk ik. Iets nieuws halen voor in de potten. Iemand nog een leuk idee?
Leuk allemaal. Ik ben echt inspiratieloos en heb weinig zin. Jeetje dat voor sommige de vakantie alweer voorbij is. Time flyes. Hier nog 2wk
Midgetgolfen en daarna uit eten. Morgen begint school weer dus we sluiten een hele geslaagde vakantie af vandaag met iets waar de meiden al tijden om vragen
Eh.. nog 1 raamkozijn verven, 1 muur blauw verven, wandje onder het raamkozijn wit maken. Tegels boven het aanrecht voegen, bovenkastjes in elkaar zetten en ophangen, afzuigkap ophangen, stopcontacten monteren, stukje vloer egaliseren. De oudste twee kinderen zijn bij mijn moeder en ons nichtje, dus die vermaken zich prima. Het einde van de keukenverbouwing komt eindelijk in zicht
Ik ben alleen met de kinderen. Ik ga eerst boodschappen doen. Daarna gaan we naar mijn vader. En dan samen met mijn broer zijn gezin naar het dorpscentrum. Schijnt van alles te doen te zijn. En dan optijd weer naar huis. Morgen eerste schooldag voor de oudste.
Thuis wat poetsen/wassen, opruimen. morgen gaan we op vakantie dus wil alles thuis even lekker netjes hebben. daarna vast wat spullen inpakken. en om 16 uur gaan we nog op verjaardagsvisite.
Zo weinig mogelijk... Gisteren zijn de kinderen al de hele dag op stap geweest met hun vader en ik ben zeer druk geweest in huis. Dus gaan we allemaal lekker chillen.