praktische vraag: opa en oma zijn op vakantie hoe doe je het met de visite?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Amfy, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Tja das dan jammer voor je schoonouders, maar ik zou echt niet wachten met andere visite totdat je schoonouders terug zijn. Ik zou het ook errug kinderachtig vinden van je schoonouders als ze daar dan achteraf moeilijk over gaan doen..
    Maar ik kan me ergens toch ook wel voorstellen dat ze het niet leuk gaan vinden, maar ze kiezen er neem ik aan zelf voor om nu op vakantie te gaan, dus mogen ze niet gaan zeuren (wat mij betreft)

2. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ik begrijp niet waarom je uberhaupt zou overwegen om je kind af te sluiten voor de buitenwereld, omdat opa en oma op vakantie gaan. Wiens probleem is die vakantie nou eigenlijk?

3. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ga lekker genieten van je kraamtijd, je kunt het niet over doen....dat anderen jullie kindje eerder zien dan opa en oma dat is dan hun eigen keus.
    Succes met bevallen!

4. Me81

Me81 Bekend lid

9 mei 2011
    780
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is te gek voor woorden!!!

Jij zou je kraamvisite laten wachten omdat Opa & Oma op vakantie willen???
    Toedeledoki! Kiezen ze toch zelf voor? Dan maar ruzie hoor, je laat je leven toch niet bepalen door Opa & Oma.

5. Bluemoon

Bluemoon Bekend lid

30 jan 2011
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn schoonmoeder is ook hoogst waarschijnlijk op vakantie als mijn kindje komt.
    Zij boekt elk jaar aan het einde van haar vakantie gelijk voor volgend jaar, dus ze wist echt nog niet dat ik dan überhaupt kon bevallen.

Daarmee houdt dan de vergelijking met jouw schoonouders ook echt op. Ze zal niet eens op het idee komen om kraambezoek te verbieden. Als het kind er is gaat ze met haar vrienden een fles champagne soldaat maken en zodra ze terug ik komt ze ons waarschijnlijk gelijk bezoeken. Blijkbaar weten jouw schoonouders niet hoe ze zich normaal moeten opstellen.

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Helemaal mee eens!

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ruzie kan je alleen maar 'samen' hebben... doe je niet mee.. dan heb je geen ruzie! ;)

8. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ik zou ook gewoon bezoek ontvangen hoor..zij gaan op vakantie uit vrije wil, dus hebben ze pech

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zou visite gewoon laten komen. Jammer voor souders, maar zij boeken een vakantie rond je uitgerekende datum en zeggen niet te willen wachten. Is dat hun probleem toch.

10. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee!

tja, ik zou gewoon lekker visite ontvangen en jullie meisje showen! hun maken die keuze om weg te gaan rond jou uitgetelde datum, dan moeten ze niet zeuren dat er andere mensen eerder zijn geweest. hadden ze thuis moeten blijven..

x

Deel Deze Pagina