Ik heb al eerder jullie hulp gevraagd. Toen waren er nog 8 meisjesnamen, nu hebben we er nog 3 over dus dacht ik nu kan ik een poll maken met de vraag welke naam jullie het mooiste vinden! Stiekem zijn we er denk ik al een beetje uit maar ben benieuwd naar jullie reactie.... (en wie weet wordt het toch nog een andere naam)
Jammer dat Noor (Nore-Nora) er niet meer tussen staat! En Lana vond ik ook mooi. Ik wed dat jullie Tessa hebben gekozen....? Madelief vind ik dan het mooiste!
ik ken een meid die tessa heet.. en het is echt een super leuke meid,, absoluut niet kattig dus zo'n gevoel heb ik niet bij die naam.. vind tessa een leuke naam.. maar persoonlijk vind ik Fay nog nét ietsje leuker ! madelief vind ik ook wel een leuke naam.. maar dan maar tot een jaar of 20... als volwassen vrouw vind ik Madelief niet echt een passende naam.. maar dat is mijn mening..
Fay vind ik absoluut niet mooi. Madelief vind ik een hele lieve, zachte naam en Tessa klinkt een beetje bitchig. Heb dus op Madelief gestemd!
Ik denk dat jullie voor Fay gaan, omdat er in je vorige topic 2 spellingswijzen voor deze naam stonden... Ik heb ook gekozen voor Fay, maar de andere 2 namen vind ik ook leuk!