Maar... eh hoe bescherm ik mijn vloerbedekking dan? Wilde ook de waterdichte molton gebruiken maar dan trekt het dus niet in het matras maar dan loopt het toch zo op de vloer (bedekking)... Liefs,
Luier om Nee grapje hoor! Maar geen idee, hoorde wel bij de cursus dat maar 10% van de bevallingen begint met t breken van je vliezen. Maar misschien van dat afplakzeil op je vloer wat je ook gebruikt bij t verven?
Voor nu heb ik het plastic uit het kraampakket gebruikt. Ik heb 2 zeiltjes van 180x90 aan elkaar geplakt met Duck tape en dat weer vastgeplakt aan het matras. Ik vind het kraken wel meevallen, ik word toch wel wakker als ik me omdraai door het voedingskussen . Ik vind het alleen erg warm. En in mijn auto en in de auto van mn man heb ik op de stoel een matje uit het kraampakket gelegd. Heb nog een los matje in mn nachtkastje gelegd en moet er nog 1 op de bank leggen
Hier ook een molton gekocht, zweet totaaaal niet, kleine uitgave 35,- maar niet slapen zal dan niet aan de molton liggen
Bij ikea hebben ze overtrekken met laagje plastic om je matras te beschermen tegen bijv zweten zijn 12,99 en 2m bij 90 cm
Bij mij zijn ook mijn vliezen gebroken in bed. Ik had dat ook een waterdichte molton. Kraakte nog wel maar had er nog een gewone hoeslaken overheen. Toen ze braken kwam er maar een klein beetje. Ik sprong uit bed en reden naar de WC dus alles onderweg verloren De vloer dat heeft manlief gedaan. Na de WC hield het eigenlijk weer op (hoofdje lag voor het rad dus hield alles weer dicht.) XXXX Marinka