Hoihoi allemaal, Het lijkt me leuk om een topic te hebben waar mensen komen die al minimaal 4 jaar bezig zijn voor een kleine. Wij zijn inmiddels bijna 4.5 jaar bezig en ik hoop dat we dit jaar via ICSI eindelijk zwanger kunnen raken.. Ben benieuwd hoe het anderen vergaat..
Ik ben een stuk korter dan jou bezig... 1,5 jaar nu... Maar ik wilde je wel super veel suc6 wensen met de ICSI meis Mijn buurvrouw heeft een prachtig ICSI wondertje wat gisteren 1 is geworden, zij heeft er 5 jaar op moeten wachten... Hopelijk geeft je dat een beetje moed
joekie.. wij zijn nu zwanger van onze 2e icsi poging naar bijna 4 jaar.. dus bij ddeze heel veel suc6 en dat 2011 en top jaar mag worden voor je. liefs yippie
Dank jullie wel! Ik snap alleen niet goed wat je nu precies wil zeggen met het stukje bijbel.. Kun je dat nog es uitleggen
Ik ben nog niet zo lang bezig en heb gelukkig al een geweldig mooie dochter. Maar ik wil je heel veel sterkte en succes wensen! Ik hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan!!
Zal best goed bedoelt zijn maar heb niet zo'n behoefte aan deze berichtjes waarin je toch moet vermelden dat je niet lang bezig bent en al een dochter hebt... Ik zoek meiden die dit dus niet hebben omdat het niet altijd leuk is om te horen wat jij nu schrijft... Hoop dat je het eenbeetje kunt begrijpen..
Ik snap het. Ik zal voortaan wegblijven hier. Maar ik heb ook het nodige meegemaakt en weet dus dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is.. Ik wilde je alleen een hart onder de riem steken.
Ja, ik zie het... Misschien niet een heel aardige reactie bedenk ik me.. Jij hebt je verdriet op ander gebied.. Ook veel sterkte daarmee!!
ik zal er hopelijk ook dit keer niet zolang over doen (zeg nooit nooit...) maar ik wil je wel even sterkte en succes wensen!!!! pff lijkt me echt een hel om zo lang bezig te zijn voor je wondertje.
Wij zijn na 7jr van tobben eindelijk echt geholpen! Bij ons werd er steeds gezegd dat er niks aan de hand was en dat we gewoon zwanger moesten kunnen worden......helaas niks was minder waar. In 2008 ben ik geopereerd en in januari 2009 was ik zwanger van megan en nu zwanger van nr 2 Geef de hoop niet op, hoe moeilijk het ook is. Bij ons is het uiteindelijk via IVF toch gelukt Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel zwanger bent!
Hallo lotgenootjes, ook wij zijn al meer dan 4jaar bezig om zwanger te raken! We zijn vorig jaar begonnen met IUI en hebben er inmiddels al 4 pogingen opzitten waarvan er 1tje de 3de poging raak was(eindelijk een positieve zwangerstest in mijn handen gehad) en toen is het helaas na een paar dagen toch misgegaan! Nu is het wachten op mijn regels en dan gaan we voor poging nrtje 5! Wij hebben trouwens IUI met hormonen(puregon vanaf dag 4 van mijn cyclus). Wij zijn allebei gezond verklaard, dus we zijn onverklaarbaar onvruchtbaar . Ik vraag mij soms wel eens af of het ons wel gegund is/wordt om een eigen klein wondertje te krijgen! Elke keer maar weer ongi worden wordt steeds een grotere teleurstelling! Waar zijn jullie allemaal in behandeling en hoe oud zijn jullie allemaal? Wij hebben onze behandelingen in Zwolle en wij zijn 37 en 42 jaar jong! succes allemaal
Hey Wanda, Het staat ook een beetje in mijn onderschrift. Nu 4 jaar bezig. Alle behandelingen tot nu toe in Zwolle gehad maar na een lange pauze overgestapt naar Amsterdam wegens verhuizing en makkelijker qua eigen werk. (zelfde gebouw ) Ik ben 28 en mijn vriend 38. Leuk dat je erbij komt!! Er zijn er hier nog niet zoveel!
Die teleurstellingen herken ik me ook wel in.. Soms is het goed om even weg te blijven in dit forum of om alleen die topics te lezen waar anderen hetzelfde meemaken. Dat werkt tenminste bij mij erg goed... Hopelijk wil het de volgende IUI lukken bij jullie!!
Hoi joeki, ik hoop voor jou/jullie dat jullie snel aan de beurt zijn voor ICSI! Wat is dat eigenlijk? Heb er al wel van/over gehoord maar weet nog niet wat dat precies inhoudt! Ik zit normaal altijd op het forum van 9maand.com, maar zat eff rond te neuzen naar andere forums en toen kwam ik deze tegen. Eff een vraagje(als je niet wilt antwoorden is dat ook goed hoor), heb jij al wel eens een positieve zwangerschapstest gehad? Ik lees namelijk dat jullie al 6 keer IUI hebben gehad. Hebben jullie dat met of zonder hormonen gehad? En 1 keer ICSI zonder tp(wat houdt zonder tp in?). Pff wat een vragen allemaal . groetjes wanda
ICSI is dezelfde behandeling als IVF (voor mij dan) Alleen de handelingen in het laboratorium zijn anders. Bij IVF worden eicellen en zaadcellen samen in een bakje gezet en kijken ze later of er bevruchte eicellen zijn. Bij ICSI zoeken ze een gezonde zaadcel uit en plaatsen die IN de eicel. Ik heb nog nooit een positieve test gehad helaas. En zonder terugplaatsing kwam doordat mijn vriend er helemaal doorheen zat en de embryo's van slechte kwaliteit waren dus een combinatie waardoor en is besloten om niet terug te plaatsen en een pauze in te lassen..