Steken in lies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door S88, 17 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. S88

    S88 Lid

    6 jul 2017
    9
    0
    1
    Hallo


    Al enkele dagen steken in mn lies. Links en rechts... enkel bij snelle bewegingen... zoals opstaan enz.

    Dit had ik in het begin van vorige zwangerschap ook wel nog voor ik posi teste... maar slechts langs 1 kant.
    Hebben jullie hier ervaring mee.. en wat betekende dit bij jullie? (Eisprong?innesteling? Begin zwangerschap?niets?)

    Weet niet goed waar ik in cyclus zit... onregelmatig.
     
  2. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Het zou niets kunnen zijn, maar ook weer wel,
    Ik had vlak voor mn eisprong altijd erge krampen aan 1 kant, en dan wist ik; mn ei komt eraan!
    Verder heb ik vooral na ei wel eens steekjes gevoelt aan beide kanten, en aan 1 kant, ook in de rondes dat ik niet zwanger bleek :)
    Je zou een test kunnen doen eventueel, alleen zo kom je er achter of je zwanger kunt zijn! Succes:)
     
  3. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.030
    17.046
    113
    Vrouw
    Ik heb dat iedere cyclus wel. Pijn met omdraaien in bed bijv, net als banden pijn. Bij mij betekend het verder niks. Hopelijk bij jou wel
     
  4. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik had het bij mijn jongste dochter heel vroeg... bij het niezen. Maar daarna ben ik nog 3 keer zwanger geweest (waarvan 1 blijvender keer) en heb ik dit niet meer gehad. Iedere keer dat ik nieste dacht ik: heeee shit... geen steken in mijn lies! Maar toch zwanger hoor.
     
  5. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Nooit eerder gehad, maar deze zwangerschap was en is dit HET symptoom.
     

Deel Deze Pagina