praten in je slaap?:P

Discussie in 'De lounge' gestart door prisje22, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik praat heel veel.. Droom dat er brand in de keuken is en soms heb ik hele verhalen. Mijn vriend droomde deze week dat ik zwanger was van een krokodil en hij wreef bij mn rechter ribbenkast. Dus ik zeg van nou als ik zwanger ben dan van een baby en die zit daar, wijzend naar mijn baarmoeder. nee nee, ik was echt zwanger van een krokodil.. ja lieverd, slaap lekker:p het is hier minimaal 3 keer per week raak:p haha prachtig;)

2. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    #42 mammievan2, 23 okt 2013
    Laatst bewerkt: 23 okt 2013
    Ja ik praat in mijn slaap ik word soms wel is wakker van me eigen gepraat .
    word ook wel eens wakker en sta ik bij de tv of bij het lichtknopje vooral als ik druk ben geweest overdag

3. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ik praat, gil en wandel in m'n slaap.
    Toen ik 8 jaar was ben ik een keer naar buiten gegaan, voordeur achter me dicht gegooit en daar stond ik.. Midden in de nacht met m'n blote voeten in de sneeuw! Toen ik wakker werd heb ik net zo lang gehuild totdat de buurvrouw er aan kwam.
    Ik schreeuw regelmatig alsof mijn leven er vanaf hangt, heel vervelend op een camping ofzo ;)
    Oja en heb vroeger tegen m'n ex gezegd dat ik niet meer verliefd op hem was in m'n slaap haha.

Blijkbaar verwerk ik veel in mijn slaap, heb het ook heel erg als ik een drukke dag heb gehad.

4. Amare

Amare Niet meer actief

Ja manlief praat in zijn slaap, doet dit dan af en toe in zijn geheel eigen taal.

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.059
    1.291
    113
    Nederland
    Wij praten allebei in onze slaap. Soms hebben we enorme verhalen :D
    Mijn man heeft eens gepraat over spinazie in een potje van hak :p

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    De sleep talking recorder was het volgens mij :D

7. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Ik heb vroeger gewandeld in mijn slaap en vriendlief die praat geregeld in zijn slaap. Hele leuk verhalen krijg je daarvan. Meestal gaat het helemaal nergens over, rare combinaties van onderwerpen enzo.

8. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Bleef het alleen bij mij maar bij praten in mijn slaap...

Dinsdag op woensdag nacht dacht ik dat er water van achter het bed kwam, dus ik pak de handdoeken uit de kast en begin schoon te maken.
    Waarschijnlijk ben ik wakker geworden, want opeens besefte ik dat er helemaal geen water was.

Ik heb mezelf in mijn slaap ook meerdere malen aangekleed, om vervolgens weer in bed te stappen.

Ook heb ik mijn man een hartaanval bezorgd door dat ik zat te gillen dat er een man in de slaapkamer was, dat was natuurlijk helemaal niet zo, om daarna weer te gaan liggen en verder te slapen :D

And so on, and so on ;)

9. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    hahaha:p:p

10. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Vroeger beantwoordde ik wel vragen als mijn moeder de kamer in kwam om was op te ruimen. Ik sliep ook altijd met m'n ogen open, dus ik zag haar wel, maar van de gesprekken had ik geen idee meer.

Nu schijn ik soms wel eens wat te brabbelen.

Mijn moeder had hetzelfde met haar vader. Hij heeft eens aan haar gevraag 'Wat heb je voor mijn verjaardag gekocht?' Mijn moeder; 'Een schroevendraaier'
    Volgende ochtend zegt hij 'Ik hoop toch niet dat ik een schroevendraaier voor mijn verjaardag krijg zeg' :p

11. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Blijkbaar heb ik vannacht kibbelingen besteld, maar groter dan anderhalve centimeter!

Ik brabbel veel! Mwt name over eten, haha.

12. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    haha mijn man praat ook in zijn slaap en geeft zelfs antwoord op vragen als ik die dan stel hij weet er nooit wat van

13. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Manlief praat in zij. Slaap, echt de meest rare dingen!

Dat hij de kast nodig heeft op zijn werk
    Dat de koffie naar de wc moet
    Dat de fietsendragers mee moet naar zijn werk

Ik lig regelmatig in een deuk:p

14. rondvierkantje

21 okt 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha ik lig helemaal in een deuk om de verhalen hier:p

Vriendlief en ik kunnen er ook wel wat van.

Laatst maakte hij mij midden in de nacht wakker om te vragen waar zijn hamburgers gebleven zijn.
    'Welke bedoel je?'
    'Ja wat denk je zelf, die van een euro!'
    'Waar heb je het over?'
    'Je bent toch niet achterlijk, ik kom net uit de McDrive!'
    Dat was het moment waarop ik keihard begon te lachen en mijn vriend wakker werd en me met grote dop ogen aan zat te kijken wat er zo grappig was:D

15. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    hahahaha:p geweldig :D

16. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Vriend praat in zijn slaap vreselijk! Schrik er door wakker want hij praat best hard! Helaas ben ik s'ochtends meestal vergeten wat hij gezegd heeft terwijl het eigenlijk wel best duidelijk is altijd..

17. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Mijn eerste man (sprak de oude vrijster) had hele verhalen. Zo riep hij eens: dat is mammoets eigendom! Doe die slagboom omhoog! En hij ging een gat graven in de tuin, dan hadden we een zwembad.

Ook werd ik eens wakker snachts dat het licht aan en uit ging.
    Hij zat met zijn grote teen, die uit bed stak op het lichtknopje van het nacht lampje. Aan,uit.aan,uit.In zijn slaap!

18. louise88

louise88 Actief lid

19 mei 2013
    354
    13
    18
    Brabant
    Wat doe ik niet in mijn slaap haha. Ik praat, ik lach, ga zitten, ik haal het bed af, kleed me soms aan en meer van die rare dingen. Vroeger toen ik nog thuis woonde deed ik in mijn slaap elke keer mijn bedlampje aan. Gek werden mijn ouders er van. Ik zit zelfs aan mijn vriend als jullie snappen wat ik bedoel :). Alleen ik loop hem lekker te maken en dan stop ik. Daar wordt hij dan wel chagrijnig van :D

19. louise88

louise88 Actief lid

19 mei 2013
    354
    13
    18
    Brabant
    o ja, ik haal ook soms de realiteit en dromen door elkaar. Ook zo fijn. Dan denk ik dat ik mijn zoontje hoor of zo en dan wil ik er naar toe en stap ik in de stress mijn bed uit. Of ik denk iets raars in ons bed te zien en dan schrik me een ongeluk. Ik durf bijvoorbeeld ook niet meer s avonds op de bank in slaap te vallen als ik alleen ben. Ben dus een paar keer 'wakker' geworden dat ik naar buiten keek en een man voor het raam zag :$. Niet echt prettig wakker worden. Moet er wel bij zeggen dat die dingen verergeren als ik een drukke of onrustige dag heb gehad. Zal wel het verwerken zijn of zo.

Deel Deze Pagina