vorige week zaterdag begonnen met vloeien, niet heel erg, maar toch wel aardig wat, donderdag vruchtzak verloren en heb nu nog steeds last van mijn buik en vloei nog pittig... iemand enig idee wanneer het ongveer minder zou moeten worden??
Als alles eruit is, moet het echt flink minder worden. Dan kun je nog wel een tijdje (een paar weken zelfs) nabloeden, maar het moet dan langzaam toch echt afnemen. Wanneer staat je controle-echo gepland? Suus
nou daar hebben ze het niet over gehad... heb de 22 ste een echo gehad en toen dachten ze dat ik het al verloren was, achteraf was dat dus niet zo.... denk jij dat ik nog een keer om een echo moet vragen?? ik moet toch echt om de 2 uur verschonen als je begrijpt wat ik bedoel... ik kan trouwens toch wel wat innemen tegen die lichte krampen ??
Je moet echt een controle-echo laten maken. Het klinkt eigenlijk alsof niet alles er nog uit is. Het kunnen nog wat restjes zijn, maar ook wat slijmvlies dat er nog uit moet. Als dit nou zo blijft, bel dan de VK of het liefst een gyn en sta erop dat er een echo wordt gemaakt. Hoe ver was je eigemlijk? Neem paracetamol, dat kan geen kwaad. Liefst geen aspirine, want daar wordt je bloed dun van, en ook geen ibuprofen of feminax of zo, want dat remt de weeën en dan duurt het allemaal alleen maar langer. Sterkte! Suus
Ik heb met de 6 weken een miskraam gehad en ik heb maar 5 dagen wat bloedverlies gehad, niet eens zo heel veel. Ook al echo gehad en baarmoeder was helemaal schoon.
He Moi, Ik heb ook best een tijdje bloedverlies gehad, ongeveer een week nog nadat ik het vruchtje ben verloren. Daarvoor 2 weken lang bruinverlies, toen 5 dagen bloedverlies, vruchtje verloren op zaterdag. De dinsdag daarop echo gehad (dus 4 dagen later na vruchtje verloren). Toen vloeide ik nog steeds, maar volgens de inwendige echo was wel al alles 'schoon'. Mijn VK zei ook dat dat wel een week kan duren, je kan het zien als een 'gewone' menstruatie. Daarna had ik wel weer meteen een gewone cyclus, gelukkig. Al met al heb ik wel 4 weken lang gevloeid, en duurde het 3 weken voordat ik het vruchtje verloor, pff was echt een rottijd, je zit zo lang in spanning... Sterkte!!
He tis Miek78 geweest niet Moi78 Ik vloei niet meer, heb tot en met vrijdag bruinverlies gehad, wat nu sinds zaterdag weg is... Wel nog steeds buikpijn, ongibuikpijn..
Ik heb heel extreem gebloed bij mijn miskraam, afgevoerd naar ziekenhuis met ambulance en al. Daar direct een echo gemaakt en leek helemaal schoon, maarja, met al dat bloed kun je dat niet heel duidelijk zien. Ik kreeg sowieso een paar dagen later nacontrole en toen vloeide ik nog steeds. Te vergelijken met een zware menstruatie. Gyn zei toen direct op basis daarvan al dat er ws nog wat restweefsel zat en dat was idd zo. Ben toen de volgende dag nagecuretteerd ('s avonds laat nog), en de volgende ochtend was het vloeien over. Ik zou dus echt even zien dat je nacontrole krijgt!
Nacontrole is belangrijk hoor!!!! Ik heb nu donderdag de laatste echo gehad, en ik krijg de 15e weer een algehele controle....
het vloeien is sinds vandaag echt minder, gister nog wel een aardig stuk weefsel verloren.... ik wacht het nu even af, iedereen bedankt voor de reacties !
Met 6 weken miskraan gehad (22 januari). Bleef de hele dag flink vloeien met grote stolsels. Ben toen via de verloskundige naar de gynaecoloog gestuurd voor een echo. Hij heeft restweefsel weggehaald en een week later ben ik weer voor controle echo geweest. Toen was nog niet alles weg, dus medicijnen meegekregen en die week erop weer een echo. Toen leek alles schoon. Begin maart normaal ongesteld geweest, maar vorige week dinsdag de hele dag enorm bloedverlies met stolsels. Gyn gebeld en dit bleek normaal te zijn. Moest wel de volgende dag weer over zijn en dat was het ook. Hoop nu dat dit het laatste staartje was van de miskraam en wij weer volop kunnen "klussen" .