Dat riep een vriendin van mij vorig jaar ook toen ik door oververmoeidheid thuis kwam te zitten. En dat is een hele prima stelregel! Je moet echt in huis weer je ding kunnen doen, voor ej de druk van werken weer aankunt!
Haaaaaaaaaaaaaai, Ei in zicht....ei in zicht.... Vandaag een supervette, positieve ovulatietest! Dusse.....jullie weten wel waar wij dit weekend mee bezig zijn! Dat wordt spannend over 2 weekjes. Moet toch op z'n minst één positieve zwangerschapstest tussen zitten met al die eieren nu!!! Fijn weekend meiden en doe rustig aan! Kweenie
Pfoe, wacht je niet een maand af? Ik wel! Doodeng.Liever zou ik helemaal stoppen maar ja, gebruiken geen AC
En of ik het eng vind!!!!!! Ben als de dood dat het weer verkeerd nestelt! Maar die angst zal niet afnemen door een cyclus te wachten. Wilde ik eerst wel trouwens maar nee...we hebben de sprong in het diepe toch maar genomen.... Wat is AC? x
@Rozemarijke Jah dat gaan we maar doen.. Foei.. was heel lang lid van je taarthyves maar zie net dat je er niet mee bij staat.. hmm wanneer is dat gebeurd..
Hihi daar zijn we weer.. je zwangere voetbal is nog steeds geweldig! Zodra ik weer fit ben is dat het eerste wat ik ga doen.. me geweldig uitleven op een pracht kapsel. Haha nieuw motto.. zodra ik weer een taart kan maken.. kan ik weer werken
@geelbloempje: ja, dat is ook een mooie idd @quint: haha, ik wist niet wat me overkwam, janken bij K3
Oh duh haha... En ja, een cyclus afwachten leek mij ook veiliger...maar kan t toch niet laten hihi...
Oh, meid, ik begrijp je helemaal. Hier precies hetzelfde. Het is gewoon k*t maar je kan er niks aan doen/veranderen behalve blijven tempen dan...
Hoi, hoop ook dat alles goed met je gaat! Las in een ander topic dat jullie het heel erg druk hadden met het klussen!
Hoi Hoi Hier gaat het wel goed , Zit er vandaag serieus aan te denken om weer met de pil te beginnen.. heb zo'n gevoel dat ik nog lang niet over deze mk heen ben.. lichamelijk laat staan psychisch begint het nu toch wel echt door te dringen dat het tijd nodig heeft.. .. maar ga nu eerst slapen.. lig na mijn "werkdagje" al drie dagen plat en voel me nog steeds niet weer zo goed als de ochtend van mijn werkdag. Mijn lichaam is flink aan het tegenstribbelen.. tja wie niet luisteren wil.. Vandaag wel heel even op kraamvisite geweest.. ging erg goed, ik kan dus prima genieten van babies zonder de link te leggen. Hoe gaat het met jullie?