Kom alleen even hoi zeggen vandaag.... hoi . En iedereen natuurlijk even een virtuele hug geven!! Morgen schrijf ik wel weer wat uitgebreider. Nu even wat quality tijd tussen mij en vriendlief. Liefs, K
@ melanie... Jeetje wat een verhaal zeg... DIt gun je echt niemand!!! Ik hoop dat voor jullie de zon weer gaat schijnen! @ de rest.. Ik ben weer thuis.. gelukkig!! Vrijdag de opname gehad. Zelf de pillen ingebracht en 10 uur later begon het.. het deed helemaal geen pijn dus dat was fijn.. Ben wel heeel veel bloed verloren maar gelukkig is het nu weer allemaal rustig.. een fijne dag voor iedereen!!! liefs
Fijn dat het allemaal goed is gegaan!!! Hier net weer ongesteld geworden. Wel een beetje teleurgesteld, maar 't is ook wel goed zo: nog even een maandje de tijd om op te knappen en minder moe te worden Ga morgen aan de visoliecapsules weer, want een week tussen ei en ongi is te kort...
Hallo Allemaal, Zo hehe, even zitten! Heb vrijdag een potje voor ons kleine meisje gekocht en sinds die tijd wil ze dus de hele tijd (en dan bedoel ik ook echt de hele tijd) op het potje!!! Luierbroekje uit, aan, uit, aan, uit, aan, uit, aan, uit..... Pffff. Ze kan het goed zelf hoor maar wat een werk hahahahahaha. Ach ja, je moet er toch eens mee beginnen he? Verder gisteren visite gehad. Was wel even gezellig. Eigenlijk is het bijna alsof er niets is gebeurd. Alleen de littekens getuige anders (+ irriteren mateloos, in 2 van de 3 nog steeds 'oplosbare' hechtingen). @Rozemarijke: Waarom slik jij visoliecapsules? Bevorderd dat een goede zwangerschap of? Jouw werk klinkt trouwens erg interessant en zeker ook erg leerzaam. Ben benieuwd of je er persoonlijk ook wat aan hebt. Of het je sterkt en of je het misschien ook kunt betrekken in de opvoeding van Thirza, omgang met vrienden etc. @JVD1: Fijn dat je weer thuis bent meis en dat het geen pijn heeft gedaan. Hopelijk kun je alles gauw een plekje geven. @Sansky: Die date was niet spannend hoor hahaha. Gewoon even een wijntje gedaan in de stad. Wat goed trouwens dat jullie om de dag klussen... Wij wilden het gisteravond even gezellig maken maar durf het toch nog even niet aan. Eerst nog maar even naar het ziekenhuis en daarna zien we wel weer verder. @Quint1: Ja, we willen er wel gelijk weer voor gaan als dat mag. Nou ja, misschien even een menstruatie af wachten maar als de gyn zegt dat het op zich niet veel uit maakt dan zien we het wel. We zijn allebei niet van die condoom liefhebbers en ik wil toch binnenkort wel graag weer eens wat anders doen dan TV kijken in de slaapkamer Dinsdag hebben we allebei hopelijk meer duidelijkheid. @Brinatjuh: Waar ben je? Liefs, K
Visoliecapsules zijn goed voor je cyclus Ik ben vandaag dus een week na m';n ei ongesteld geworden en dat is te kort. Een eitje heeft iig 10 dagen nodig om rustig in te kunnen nestelen: voor die tijd loop je grote kans dat een bevrucht eitje door je baarmoeder alsnog naar buiten wordt gegooid, (want nog niet genoeg ingenesteld) als je dus zo snel na je ei weer ongesteld wordt steeds... Met het slikken van visoliecapsules wordt die luteale fase (van je ei tot je ongi) verlengd. Ik had altijf een LF van 14 dagen, voor ik zwanger werd van Thirza. Toen we weer zwanger wilden worden, zat mijn ei (ws doordat ik nog BV gaf en erg moe was van alle slapeloze nachten hier), steeds een week na m'n ongi. Visoliecapsules gaan slikken en echt direct weer een LF van 14 dagen. En toen dus snel weer zwanger geworden Dus daar hoop ik dan nu ook op (En dan doe ik tenminste iets, is wel fijn om iig enige controle over dingen te hebben ).
Jvd1: gelukkig is alles meegevallen en heb je geen pijn gehad. Heb je nog naar het kindje gekeken? Vandaag met onze kleine meid naar kids planet geweest in Delft. Ze had het heel erg naar haar zin. Het viel me mee met hoeveel moeite ik had om andere zwangere vrouwen te zien.
Nienke, dank je wel voor je lieve woorden! En het is heel begrijpelijk dat je moeite hebt om andere zwangeren te zien. Knuffel! Rozemarijke, jammer van je ongi. Ik hoop dat het volgende ronde wel raak is, het is jullie zo gegund! Kweenie, hoe oud is jullie kleine meid als ik vragen mag? Meneer hier wil niks van het potje weten, het is telkens brullen als ik hem erop zet. Dinsdag is de dag van duidelijkheid!!! Hoe laat mag je?
Hai, @Rozemarijke: Sorry joh, was zo nieuwsgierig naar die visolie capsules dat het woord 'ongesteld' niet eens tot me doorgedrongen was. Maar las in een ander topic ook dat het weer opgehouden is? Je zit nu een week na ei???? @Nienke: Klinkt als een gezellig dagje uit. Zo belangrijk! Zeker nu. @ Quint: Ik moet morgenochtend. Jij? Ons meisje is nu 2 jaar. Ze gaat nu circa 2 jaar al af en toe op de wc. De ene week vaker dan de andere. Hangt er maar net vanaf hoe veel zin en tijd we hadden (vaak tussen het luier verschonen door of vlak voordat ze in bad ging). Ene keer plaste ze wel, andere keer niet. Laatste tijd werd ze echter een beetje paniekerig als ze even geen luier om had (bijvoorbeeld in bad). Dus maar een potje er bij gekocht en luierbroekjes en ze vind het helemaal geweldig. Maar goed, misschien juist wel omdat het weer iets nieuws is hoor. We hebben geen haast. Ze draag luierbroekjes nu en verder zien we het wel hoe het loopt. Oh ja, we hebben vanaf het begin ook vaak de deur open gelaten als we zelf moeten plassen dus ze heeft ook regelmatig kunnen spieken . x K
Hihi, geeft niet hoor! Ja, 't is dus ook alweer opgehouden, dus nu zit ik natuurlijk weer te hopen dat het vanwege een innesteling nog wat rommel is wat eruit komt, ofzo. Nouja, als het niet doorzet, gaan we er morgen alvast maar eens een testje tegenaan gooien, en dan zien we wel weer verder... @Quint: Thirza wilde vandaag ineens ook wel even plassen. Het was de hele tijd als ik naar de wc ging: "mama stopt" (mama is verstopt. We verstoppen namelijk ook vaak op de wc als we spelen ). Maar vandaag zei ze ineens, toen ik daarop weer eens antwoorde dat ik aan het plassen was: "mama passen" Ja, mama plast Dat wou ze ook wel even proberen. Eenmaal erop vond ze het doodeng, dat gat onder d'r gatje... Dus ik ga hier het potje maar op de wc zetten ook, en dan zien we wel hoe het zich hier gaat ontwikkelen maar tot dusverre hier dus ook nog weinig belangstelling... (en ook geen sjoege van wat er nou in d'r luier zit. Ze roept gewoon poep als ze enkel geplast heeft hoor... (Nou moet ik wel zeggen dat haar ontlasting natuurlijk bijna vloeibaar is, want ze is al 3,5 maand aan de diarree, dus dat speelt mogelijk mee bij d'r beoordelingsvermogen )).
Best spannend Rozemarijke! Zou wat zijn hé, gelijk weer zwanger. Al hoor je het wel vaker geloof ik. Weet je, ik duim gewoon even flink voor je vanavond! Wie weet houd je morgen dan inderdaad een positieve test vast! Zou mooi zijn, beetje positieve berichten hier zijn erg welkom niet waar? Denk dat ik mijn zwangerschaps vitaminen binnekort maar gewoon weer ga slikken trouwens. Zit ook visolie in.... vast goed. In elk geval word ik er niet slechter van. Wat het plassen etc betreft. Het komt zoals het komt. En ja, diarree...man bah, dan weet je inderdaad niet meer hoe je het moet benoemen. Ons meisje heeft het 1 x gehad kort geleden..... was gewoon puur vocht wat er uit kwam. Echt zielig! x K
Ik kreeg het in een potje op sterk water... Ik verbaas me er echt over. Het was volledig intact. je zag het hoofdje met de oogjes en het lijfje met stompjes... gr.
Ja, een weekje later geloof ik. Dan weet ik tenminste ook zeker dat een positieve test weer ook echt positief is.
Goedemorgen, Rozemarijke: zou fantastisch zijn als je gelijk weer zwanger zou zijn. Gebeurt wel vakeer idd. Jvd1: mooi gezicht is het. Zijn jullie allemaal gelijk wEer begonnen met proberen om zwanger te worden?
Ik heb 2/2 een vmk gehad. 4/2 Nega test. 5/2 Aan de klus gegaan. En nu zitten we alweer op 14/2.... En weet niet wat me te wachten staat, ik hoop op iets rose Veel geklust al, maar nog geen ''ei'' gespot
Ja, nouja, 1 ronde niet raak vind ik nog wel te handelen... als het de volgende ronde ook niet raak is nog, vind ik dat ws wat moeilijker te behappen...