Airtrack i.c.m. hond

Discussie in 'De lounge' gestart door babbel1983, 25 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Mijn dochter is volgende maand jarig en is de hele dag bezig met het maken van de radslag en handstand etc. Nu lijkt me een airtrack (opblaasbare gymnastiekmat) een leuk verjaardagscadeau. Alleen hebben wij een labrador van bijna een jaar rondlopen. Gezien het formaat van de airtrack (4mtr) kan ik gewoon niet garanderen dat de hond nooit in de buurt van die mat zal komen. Nu vroeg ik me af of die airtrack stevig genoeg is dat hij heel blijft als er een hond overheen loopt. Ik begrijp dat hij er niet in moet gaan bijten (ook dat zal denk soms een uitdaging zijn haha), maar vroeg me af hoe het zit met de nagels van onze hond als hij er over heen loopt. Houdt die airtracker dat of zal hij redelijk snel gaatjes erin krijgen? Heeft iemand daar toevallig ervaring mee?

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    Wij hebben een airtrack en een pup (van nu bijna 7 maanden). De pup loopt er regelmatig overheen en de airtrack doet het nog. ;) Er in bijten ed is inderdaad niet handig, maar gewoon eroverheen lopen en op liggen ed kan prima. Het is behoorlijk stevig materiaal, niet vergelijkbaar met een luchtbed oid.

babbel1983 vindt dit leuk.
  3. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Bedankt voor je reactie. Dat klinkt idd stevig genoeg, denk dat we dan de gok gewoon gaan nemen.

4. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    446
    83
    Limburg
    Hier ook een airtrack. Geen hond. Maar zo'n ding is echt wel stevig.

5. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Fijn te horen, bedankt!

6. Butchke

Butchke Niet meer actief

Hier hetzelfde. Al ruim 3 jaar een airtrack van 6 meter. Dat ding heeft al veel doorstaan. Incl honden die mee kwamen op visite en heel veel wilde vriendjes en vriendinnetjes :D Er is echter wel kwaliteit verschil qua materiaal.

Wij hebben 'm via de turnclub van dochter aangeschaft.

babbel1983 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina